piatok 27. júla 2018

Moja hrebeňovka :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ruža je prekrásna:





Názov mojej vychádzky do kopcov je prehnaný. Každý zdatný turista si hrebeňovku predstavuje inakšie. Takže, turisti, prepáčte mi! Moja hrebeňovka s tou vašou nemá nič spoločné, ale ...

... ale aj tá moja bola perfektná. Tri hodiny šliapania nádherným hrebeňom jasenovských kopčekov je pre mňa to isté, ako hrebeňovka hoci  Malou, či Veľkou Fatrou :-)

















Choč je v oblakoch








a vraj je sucho, toto prejsť bolo umenie :-(





Na dnešný večer som sa mimoriadne tešila. Zatmenie mesiaca sa však u nás pozorovať nedá. Ako natruc sa okolo piatej zamračilo, dokonca aj hrmelo, síce nespŕchlo, ale mraky na oblohe zostali :-(

Mala som ibištekový čaj, priamo z Maroka:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!



10 komentárov:

  1. Oj Danka, šak je u vás krásne ... Vravíš tri hodiny ? Parádna túra ... Ružička je naozaj veľmi pekná ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, krásná růžička i procházka. Posílám pozdrav i poděkování za každou návštěvu i komentář u mne na blogu. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    ruža je krásna, alo žívá :-)
    A hrebeňovka bola super zdokumentovaná, krásne fotky, krásna príroda, aj spoločník :-)
    U nás zatmenie bolo vidieť, síce iba pár minút,ale vystiha som to, moji chlapi už nie.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teta Danka, ružička je krásna (ruže mám tiež veľmi rada aj ozajstné a táto vyzerá "ozajsky"):) a "hrebeňovka" je super. Moj syn mi predvčerom poslal z výletu zo Slovenského raja v jedinej sms len holú vetu: Skoro som sa zabil. :) (to je u neho normálne, je taký bláznivý) :)Takže takáto hrebeňovka je predsa len bezpečnejšia. :) Krásne fotky. Želám milý večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, máte tam moc hezky a ta příroda! Máš úžasné výlety i parádní fotky, z toho pole mám obzvlášť radost. Já zrovna popíjím gunpowder. U nás bylo po malém dešti a měsíc jsem neviděla, později jsem se zapomněla podívat, jestli se mraky rozešly.
    Krásnou sobotu. papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná procházka v kouzelné krajině, je u vás opravdu božsky! A růžička se také krásně podařila. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je u vás hezky a takovou krajinou se jde líp,než někde po kopcích.Hned bych šla s tebou.A růžička se mi líbí a zajímalo by mne,kde ji použiješ.Určitě vymyslíš "něco",kde jí to bude slušet..:-D
    Hezký den přeji..
    Daška
    Úplněk jsem nějak prošvihla-zaspala.A myslím,že bylo stejně zataženo.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dani, obdivuji v takových vedrech chodit po kopcích - teda aspoň na Vysočině vedro bylo a je - já se už těším na podzim, až se ochladí a budu chodit po Orlických horách....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely embroidery, Daniela! I enjoyed seeing your pictures from your walk.

    OdpovedaťOdstrániť