nedeľa 8. júla 2018

Rýchlo a rôzne :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

A bude aj tretia sada, nech si chlapec dobre zahrá :-)


Máme nedeľu trochu inú. Prišla nám návšteva z Ameriky a k tomu aj Jurkov kamarát z Bratislavy. Zajtra idú na turistiku. Opäť ľutujem, že neviem po anglicky :-(

S Jurkom sme piekli:




všetkým chutil :-)

Čučoriedky boli vytiahnuté z mrazničky. Z tých, čo nám zostali, som narýchlo urobila jeden džem:


Manžel bol obrať maliny. Rastú nám pri potoku na zemiakovom políčku. Lesné,  drobné, ale chutné. Je z nich džem:




dala som sa na výrobu džemov :-)
Štiepky drobných modrých kvietkov od Hanky sa mi prijali a už sú obsypané pukmi, neverila som, že sa to bude :-)




Aj okrasná jablonka pred kostolom má veľa plodov:



Ťažké sú aj konáre susedovej Jakubky - jabĺčka by mali dozrievať na Jakuba:



A trocha kvietkov z dediny:









Cyklistika len ukradomky, ale víťazne! Sagan to dnes dal na pána :-)

Namiesto čaju káva, ale špecialitka z pražskej pražiarne:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Danka pekne vám to tam na Orave kvitne ... obdivujem ... :) U nás sú jakubky už zrelé, padajú a padajú (asi sa nebudú volať jakubky, hi hi )... zajtra ich začnem dávať do pohárov ... Džemíky máš pekné ... len tak ďalej ... papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, na zimu už máš zásoby pochystané. Aj koláčik vyzerá veľmi chutne. Zdá sa, že si mala poriadne aktívny víkend :-). Verím, že návšteve z Ameriky sa na Orave páčilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem prečo sa môj príspevok nezobrazil...
    Tak ešte raz...

    Výšivka sa mi páči a určite aj Maxíkovi sa bude.
    Džemíky vyzerajú výborne, v zime vás určite potešia.
    No a návšteve z Ameriky sa dúfam na Orave páčilo. Snáď Ti aspoň syn prekladal...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, jsi tůze pracovitá. Zásoba džemu na zimu, krásné dortíky, květinky, vyšíváni a super fotodokumentace. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, výborně jsi upekla, taky bych si dala. A ty nádherné květinky, to se mi líbí i u toho chodníku.

    OdpovedaťOdstrániť