nedeľa 22. júla 2018

Vrecúško na žltý nechtíkový kvet

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Začala som so štrikovaním. Veľkosť ihlíc odporúčaná 3-4 mm, rozhodla som sa na dsobrú strednú veľkosť 3,5 mm. Nepáčilo sa mi, vypárala som a začala na 4 mm. Teraz som spotrebovala presne toľko vlny, ako pred páraním:




A čo to bude, keď to bude? To ešte sama neviem. Jednoducho, páčila sa mi vlna, štrikovať sa mi dá aj von, dni majú byť pekné, ..., prečo neštrikovať? Snáď dečka, snáď malá pokrývka hlavy, keďže mi je na ňu každú noc zima :-)))

Mám sťažené podmienky na prácu. Zrazila som sa so včelou a odniesla si to moja ruka:



Vlani som žlté a oranžové kvety nechtíka nakoniec zmiešala do jedného vrecúška. Tento rok ich oddelím:

















Miesto v byte vrecúško zatiaľ nemá. Čaká sa na poličky, ktoré mi manžel vlani sľúbil a tento rok nie a nie sľub splniť. Vraj nemá vytvorené dobré pacovné podmienky a ani čas nemá na moje poličky. No, chudák, zaneprázdnený dôchodca :-)

Dnes som si urobila čaj zo zmesi kvietkov. Pôvodne som chcela len skontrolovať farbu sušených fialiek. Už som písala, že časom strácajú farbu. Vlani som nepostrehla, kedy to je. A veru sa to už deje. Našla som ich veľa už bez fialovej farby, ale ešte sa vybrať dá:


prvosienka, harmanček, nechtík, fialka, baza




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Danka,
    vrecko je krásne. Pekne sa bude vynímať na budúcich poličkách :-) snáď bude mať manžel niekedy čas.
    Tej ruky mi je ľúto, u mňa je to po strete s včelou, osou a pod. ešte horšie...
    Čajík vyzerá výborne, ja som dnes mala o piatej čierny s nevädzou.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Another beautifully made little pouch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stále si hovorím, že začnem šiť vrecúška na bylinky podľa Danky ... aj včera som potrebovala nové vrecko na dúšku ... bolo ho treba rýchlo, tak opäť moja klasika ... obyčajné, plátené so šnúrkou na boku ... Tvoje žlté je viac ako pekené ... :) Štrikovanie je pekné, jemnučké, už včera som obdivovala, ako si skombinovala farby ... Dani, maj sa dobre ... papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, líbí se mi tvé pytlíčky na bylinky. I vzorek na pletení je moc pěkný. Posílám pozdrav. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful bag, Daniela! Love the bright yellow fabric:)
    Nice knitting too!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielka, prv si pozriem obrazky a potom citam text a si vravím pri 1. obrazku, preco strikovane vrecusko, ved take nadherne vysivane robis, potom dalsi, asi Danielka dostala novy prsten, alebo sa znovu vydala ? Potom prislo na vrecusko a text, takze vsetko je inak, vsetko ako ma byt. Krasny den prajem.

    OdpovedaťOdstrániť