sobota 14. júla 2018

Zvieratká na dedine

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Bez správneho dopravného prostriedku by to nešlo:



Dnes boli prehánky. Aj keď svietilo slniečko, zrazu sa objavil tmavý mrak a už aj pršalo. Ako rýchlo začalo, tak rýchlo aj skončilo, len na prechádzku to nebolo :-(

Bolo teda dosť času na sledovanie TdF a potom aj futbalu. Ale potom už naozaj bolo treba moje nohy rozkývať :-)

Dnes som fotila zvieratká, s ktorými som sa stretla:
















Majiteľky koníkov som sa spýtala, prečo majú zakryté oči. Vraj im do očí idú malé mušky, nikde inde, len do očí. Cez ne majú sieťku, vidia :-)

Dnešný čaj:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. Dani, výšivka na ulici černé kočky moc pěkně pokračuje. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výšivka je veľmi pekná, jemnučká ... a veľmi sa mi páčia aj fotky zvierat, hlavne tie s ovcami sú vydarené ... :) Danka, maj sa dobre, pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your embroidery is beautiful and thanks for showing the animals in your area. I think the horses here could use eye coverings too...mosquitoes have been bad this year.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Okrem koníkov v okolí iné zviratká z tých čo si nafotila ani nemáme. Jeden sused neďaleko choval pred pár rokmi ovečky ale už ich nevidno a morky som hádam naposledy videla keď sme ich chovali doma a to je už viac ako tridsať rokov :)))

    OdpovedaťOdstrániť