nedeľa 26. augusta 2018

Malý vankúšik pre Ali

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcich príspevkoch!

Chlapci dnes odišli, v dome máme ticho, ani kávu som si nemala s kým vypiť :-(
Nič iné ma lepšie "nenakopne" do života vo dvojici, ako vyšívanie :-)

 zelenej tanečnici vidieť len časť ruky a aj tá mi splýva s klobúkom modrej tanečnice :-(


Tiež som párala. Nevšimla som si pri vyšívaní mosta, že druhá časť je o niečo svetlejšia, ale už je všetko napravené :-)
Svetlejšia mala byť aj loďka, ale tú už párať nejdem, nejako to "zakamuflujem" :-(




Ešte vo štvrtok večer som šila vankúšik pre Ali. Látku vybral Maxík a potom mi aj urobil krásne foto:












Nuž, môj foťák sa s Leikou nedá porovnávať. Mne stačia aj takéto fotočky:











Pravidelné čitateľky vedia, že ma čaká ešte šitie druhého rovnakého, pre mňa :-)


Dnešný čaj:


zelený s malinou a mätou



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Danka,
    celý víkend sme maly plní a dnes ma čakal taký krásny príspevok.
    Vankúšik je milý, a tie fotky sú krásne, z Maxíka vyrastá nová generácia fotografov :-)
    Dnešný čaj som nestihla, ani včerajší, ale zajtra určite bude.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Danka,
    pozorně sleduji, jak přibývá ta pařížská výšivka a je to tedy náročné. Vidím, že teď se vyšívají mnohem složitější kompozice, než dříve. Kdy bych si pomyslela, že se budou vyšívat v podstatě fotografie. Myslím, že vyšít tanečnice, navíc v pohybu, kdy tančí kankán, je velmi náročné, ty šaty ještě, ale ruce a obličej, prostě tělo - to nezvládne každý. K tomu mostu - řekla bych, že to nebylo třeba párat, však ani na fotce most nemá jednolitou barvu, hlavně slunce ty barvy trochu mění. A s loďkou si nelámej hlavu, stejně tam většinou plují bílé s nějakými ozdobami. Ale je mi jasné, že to chceš mít precizní - a takové to je! :-))) ... Vankúšik se moc povedl, no aby ne, ty jsi v tom už mistr. Precizně vyšitý motiv, precizně ušité. Fotek jste pořídili hodně, ale já myslím, že i levnější foťák udělá krásné fotky. Měj příjemné pondělí, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny vankúšik a fotky sú takmer profesionálne :-). Pozdravujem Maxíka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Danka, po dlhšom čase som k tebe zavítala a priznám sa chýbalo mi to...prešla som všetky tvoje príspevky, dúfam aspoň. Aj nové výšivky a ušité vankúšiky som videla, čo povedať: ako vždy všetko pekné a stále máš môj obdiv. Mala si aj návštevu, to som aj ja mala dva týždne bola sestra s celou rodinou. Obdivovala som aj krásne fotky z toľkých výletov, pekné miesta ste navštívili... ja som veru celé leto nebola nikde, len som zavárala a varila lekváre, kečup a šťavy, už sa mi o tom aj sníva... Takže sa chystáš opäť do školy, teš sa z toho, stále si užitočná a len aby ti zdravie slúžilo tak to zvládneš. Pekný týždeň. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maxík má fotografické„oko”, udělal hezké fotky. Rozdílu barev jsem si ani nevšimla a loďku bych nepárala. Výšivka je super! Hezký týden, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Υπέροχη επαγγελματική παρουσίαση του έργου σας,είναι πανέμορφο!!!
    Καλή συνεχεία στο κέντημα σας!!!
    Φιλάκια!!!

    OdpovedaťOdstrániť