štvrtok 23. augusta 2018

Po známych miestach, ... ako komu :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Trocha monotónne, len belasá obloha, aj to nie celá:




Bola som v škole, dozvedela som sa, že celú ma mladá učiteľka nenahradí (má Ch-Bi, ja som F-Ch + MTE) a tak mi pár hodín zostane. Neviem, či sa mám tešiť, či nie, pretože sama neviem, čo by som mala radšej. Ono, doma mi je veľmi dobre, nenudím sa, ba mi ešte aj čas chýba na moje aktivity :-) Ale bez školy si to tiež neviem celkom dobre predstaviť :-)

Obed navarený nebol, museli sme sa za nim vybrať. A kde mi ideme najradšej? Na držkovú do Terchovej :-)

Najskôr sme sa zastavili v reštaurácii na Rovnej hore:


pohľad z terasy na Malý Rozsutec, moja srdcovka, z osady pod ním pochádzal môj ocko (1912-1984)

V reštaurácii síce držkovú nemali, ale majú krásny obchodík so syrmi a inými po domácky vyrovenými produktami:





A objavila som tu aj okrasnú jablonku, už trocha staršiu, ako je tá pred jasenovským kostolom:




Držkovú varia každý deň v Haluškárni:




Pohľad na Malý Rozsutec spred Haluškárne je už iný:



Cestou naspäť sme odbočili do Zázrivej. Miško tam ešte nebol, tak sme mu ukázali naše obľúbené miesto:







Manžel pri včelárskom múzeu, to obísť nemôže :-)


moja foto je síce zlá, ale vidieť oba Rozsutce - vľavo trčí vrchol Veľkého a vpravo Malý

Čaj o piatej, dobrá myseľ:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. Hezký den, Danka,
    když si představím, že jsi byla ve škole, také jezdíte po výletech a ještě vyšíváš, tak je na pochvalu. Sice píšeš, že len belasá obloha, ale těch křížků co tam je! ... Navštívili jste zase moc pěkná místa. Když vidím Rozsutce, to už je Malá Fatra, ne? Tam jsem byla několikrát, také se mi pohled na oba Rozsutce vždy líbil, je tam nádherně. I tady jsem trochu té turistiky pěstovala, navštívila jsem dvakrát i Terchovú, prolezli jsme Jánošíkovy diery. Mám na to krásné vzpomínky. K tomu se ještě stavit v Haluškárni, dát si dobré jídlo a nemuset vařit ... to je letní sen. Ta prodejna sýrů vypadá moc dobře a stylově. Máš výhodu v tom, že na taková místa nemusíš jezdit moc daleko. Fotky zase parádní. Měj se a užívej stále ještě prázdninové dny. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Danko, moje sestřenice je taky už důchodová a poslední 2 roky učila půl úvazku F/mat. na gymplu, a letos už skončila, říkala, že k tomu důchodu musela dorůst. Takže teď od září už bude čas na jiné aktivity. Byl to takový pomalý postup. JInak fotky nádherné. Je u vás moc hezky.. Jsem pravidelná čtenářka, ale moc nekomntuji. mějte se hezky Lenka kočka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výšivka pěkně roste a k tomu sis našla ještě čas na výlety a podle fotky i výborný oběd. Já bych z prodejny sýrů určitě neodešla s prázdnou, ale otázka je, kolik bych toho přivezla domů :-)
    Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, v tom obchodíku by som minula aj celý dôchodok ... Majú to tam pekne urobené ... Držkovú nemusím, ale tie halušky ... hneď by som si dala ... Krásne fotky ... opäť chválim super výlet ... :) papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your French stitching project is coming along really nicely.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vsechno vypada tak moc pekne pod modrym nebem :-)
    Ty vysivas tak rychle, to musis sit kazdy den?
    xx

    OdpovedaťOdstrániť