utorok 21. augusta 2018

Pod priehradným múrom

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Janka napísala, že pri čítaní si zaspomínala na maturitu (Janko Kráľ), zistila význam slova pravotár, objavila dielo Kolomana Sokola. Presne toto sa stáva pri čítaní obľúbených blogov aj mne. Vždy sa dozviem veľa nového, občas musím googliť, nech som v obraze :-) A to je v mojom veku správne - stále sa vzdelávať, nech mozgové závity pracujú :-)


Už je postavená:






Z Liptovského Mikuláša sme nešli dialnicou. V aute sme mali vrtulník a dron a chlapci chceli niekde  zalietať. Ja som radila starú cestu smerom na Partizánsku Ľupču :-)

Po oboch stranách cesty sú dediny, do ktorých človek vôjde iba za nejakým účelom. Väčšinu vôbec nepoznám. Miško odbočil na Vlachy a stálo to zato. Dostali sme sa pod múr priehrady Liptovská Mara:





pohľad na Choč z opačnej strany :-)

a priblíženie

tiež priblížený pohľad na Roháče, v popredí priehradný múr

A tie najkrajšie pohľady z dronu:





Po dlhšom čase sa mi podarilo mať čaj o piatej:


ľubovník, sedmokráska, prvosienka, dva listy kostihoja




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Dobrý den, Danka,
    tak tahle výšivka - to bude něco! Bylo mi jasné, že pokud je tam Paříž, Eiffelovka tam prostě být musí, ale vypadá to nádherně! Dokonce tam jsou i typické lampy vlevo na tom mostě. Zase jsi mi navodila vzpomínky, na Eiffelovce jsem byla třikrát (to se nechlubím, jen konstatuji) a ty pohledy nikdy nejsou nudné. ... Už včera jsem se chtěla zeptat, jestli ukážeš i fotky Liptovské Mary, když jste cestovali do Liptovského Mikuláša a dneska jsme se dočkali. Tuto přehradu znám jen z vlaku nebo busu, jak jsme projížděli do Tater. Zase jsi mi připomněla gymnázium, kdy při zkoušení v zeměpise jsem dostala "zapeklitou" otázku - velká přehrada na Váhu? - což nikdo nevěděl, ale díky své všímavosti při cestování jsem zaperlila a Maru si budu navždy pamatovat. Fotky z výšky jsou výborné, to se jen tak neuvidí. A ty hory v dálce - moc krásný pohled.
    Je vidět, že léto prožíváš naplno, tak ať je tomu i nadále. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    opäť krásne miesta a tie z výšky sú úchvatné. Krása.
    Výšivka je pekná, bude to zaujímavý a nevšedný obraz.
    Ja som si včera o piatej dala čierny čaj s citrónom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, výšivka je nádherná. Těším se na pokračování. Krásné foto z dronu, vzpomínám na naši dovolenou na Liptovské Mare. No, už je to 33 roků. Jak ten čas běží. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani ... ten dron je ale vynález ... Krásne fotky robí ... pohľady zhora sú naj ... Ale aj tvoje som si rada pozrela ... :)) Maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Th Eiffel tower looks great I blackwork on your stitching project!!

    OdpovedaťOdstrániť