streda 22. augusta 2018

Trocha vysokohorskej turistiky :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Na výšivke nechýba ani Moulin Rouge:





Na dnes tu mám niečo od Jurka. Len on sa z nás odváži ísť na vysokohorskú turistiku. V mladosti chodil aj manžel, ja som doma sedela s deťmi :-)

Takže takto vyzerali Roháče v sobotu:







My sme včera boli opäť lietať nad Malatinou. Maxík urobil krásny záber s Roháčmi v pozadí:



Dnes idem do školy. Pár žiakov má nejaké resty ešte za minulý školský rok. Som zvedavá, či vedenie školy našlo za mňa náhradu. Školu a žiakov milujem, ale aj doma bez nich mi je senzačne :-)

Včera len takto - vápnik a vitamín D:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Nás taktiež Roháče uchvátili svojou krásnou prírodou a majestátnosťou, ktorú vidieť a cítiť aj na fotkách od Jurka. Najprv som nechápala ktože to lieta nad Malatinou :-), ale potom som pochopila, že je to model. Zaujímavá záľuba.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výšivka opět pěkně poskočila. Jurko nafotil krásné snímky Roháčů. Je u vás nádherně. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. che bello Daniela, ricami Parigi! Anch'io devo prendere le vitamine, questo caldo non finisce più!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    šikovne pokračuješ...
    A zábery Roháčov sú nádherné, máme krásne Slovensko -) My aspoň raz do týždňa cjodíme na túru...snáď sa dostaneme aj tento víkend.
    Tak nech Ti to v škole rýchlo ubehne, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Danka,
    k Paříži patří noční život, takže Moulin Rouge nesmí chybět. Moc hezky vypadá i na výšivce. ... A vysokohorská turistika? Mám k ní kladný vztah, kdysi jsem také občas chodila, ale u nás nejsou tak vysoké hory, tak jsem jezdila do Vysokých Tater. Měla jsem tam svá oblíbená místa, přizpůsobená mým schopnostem, ale nejvýš jsem vylezla na Téryho chatu a to je už ve výšce 2000 m. V Roháčích jsem nebyla, ale je tam krásně a fotky jsou úžasné. Vůbec mám ráda, když dáváš fotky, kde se v dálce rýsují hory. Já tvrdím, že člověk by měl cestovat a navštěvovat různá místa, dokud má na to podmínky. ... Jak vidět, i škola volá a ty neodoláš. Měj se fajn, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani ... výšivka bude prenádherná ... neviem sa vynadívať ... rovnako ako na synove fotky ... :) pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh, your Moulin Rouge is looking lovely, Daniela!! It looks like it must be very fun to stitch all of those pretty motifs. And that looks like a wonderful place to hike :)

    Hope you are enjoying this last bit of August!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Your embroidery motifs are all looking great, Daniela:) The mountain views are lovely!

    OdpovedaťOdstrániť