sobota 18. augusta 2018

Vankúš č. 36

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! To som rada, že sa v Senci pečie jasenovská baba :-) Neviem prečo, ale zistila som, že bylinky kúpené v L. mi vydržia dlhšie, i keď po čase mi aj ony "zájdu". A k mojej krásnej šálke a škatuľke - naozaj v človeku evokujú starú Čínu. A "Sen o červenom pavilóne" mám prečítaný, ale priznávam, že hlavne začiatok a koniec bol pre mňa ťažký, až nezrozumiteľný. Mala by som si to prečítať ešte raz :-)

v polici :-)
na začiatku 21. storočia som si považovala prečítať celé toto dielo - i keď iba v slovenčine 😀 - za povinnosť,
to práve čínsky jazyk a medzikultúrnu komunikáciu študoval náš Maťko a Danka K. bola jeho spolužiačka,
dnes moja pravidelná čitateľka :-)





A teraz moje vyšívanie - len málo, ale určite je jasné, čo "staviam":




Včera som šila Maxíkovi vankúš. Je to vankúš pre hráča, a už aj trénera, stolného tenisu:



som spokojná, vankúš sa Maxíkovi páči :-)






40 × 60 cm

chcel väčší, vyberal podľa môjho kvetinkového :-)
Dala som mu na výber tri látky a som rada, že si vybral tú, ktorú by som použila, kebyže ho tu nemám a musím sa rozhodovať sama :-)


Čaj opäť neskoro, ale pozerám, že o pár minút skôr, ako včera :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Maxíkův polštář se mi moc líbí. Je sportovní i elegantní. 36 polštářů, to je už úctyhodné číslo. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sempre bellissimi i tuoi lavori, brava!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    vankúšik je pekný a tá látka sa k výšivke pekne hodí... A to číslo ušitých vankúšov už niečo hovorí.
    Výšivka pekne napreduje.
    A tie knihy ma tiež zaujali, musím sa na ne pozrieť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani ... parádny vankúš ... Krásne ladí výšivkaa s látkou ... a veľkosť na prianie ... :) Tiež som nad tridsať šestkou uznanlivo pokývala hlavou ... :))) Aj tvoja výšivka pekne príbúda ... bude to opäť krása ... pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Danka, ten vankúš je parádní, výborně vybraná látka. A vyšíváš pravděpodobně vítězný oblouk v Paříži, také jsem ho navštívila, tak ho snad poznám. Těším se na další. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. What fun design on your cushion finish! Table tennis is so much fun :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý deň, sú knihy tie na predaj ?

    OdpovedaťOdstrániť