štvrtok 16. augusta 2018

Videozáznam :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Lenka J. uhádla, aj keď jej tam chýbajú schody a má pravdu, schody nevyšívam :-)
Ide o baziliku Sacré-Cour na Montmartre v Paríži:



a foto tej skutočnej z internetu:




Podobá sa moja výšivka aspoň trocha tej skutočnej bazilike?


Včera podvečer sme boli nad Malatinou "prevetrať" Miškov vrtulník :-)



Z letu urobil Max video:


Ja som bola na prechádzke. Pohľad na Malatinú:



Našla som jesienku obyčajnú - Colchicum autumnale, ďalší znak jesene:


a zvončeky:



Na môj čajový "dejchánek" zas čas nevyšiel, tak aspoň som si večer dala horčík:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Danka,
    výšivka je pekná a podobá sa aj brz schodov.
    Výlet ste mali super, pekné video, pozreli sme si ho aj Kubkom. Veru, čoskoro sú prázdniny za nami.
    Pekný deň, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, Dani, nejdříve blahopřeji paní, která uhodla tu výšivku. Po pravdě - na Montmartru jsem byla třikrát, ale tohle mě nenapadlo, možná i proto, že ona je ve skutečnosti bílá nebo našedlá, ale chápu, že na bílém podkladě by to nevyniklo. Takže to bude tématicky zaměřeno na Paříž? ... Jinak je to bezva, v létě cestovat a užívat si, prázdniny se končí. Mějte se, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I think your cross stitch is very much like the real thing...both beautiful. I've been reading about magnesium lately. Need to learn more.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé! Uhádla jsem!😃Hurááá!Dostanu bonbón?😂 (Dělám si legraci!😂)....Napadlo mě to náhodou, protože se mi asociovala ta krásná, myslím, že jarní výšivka s Pařížankou, co paní Daniela dělala. Ta byla úžasná.Jinak má paní Jana pravdu, i já jsem tam 2x byla a katedrála je ve skutečnosti bílošedá. V zapadajícím pařížském slunci ale i žlutá, takže "no problem".😉 Bude k tomu i Montmartre s pouličními malíři? Už teď se těším na výsledek. ❤ Krásný večer. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Povedená výšivka a vlastně povedený celý den. Užívej léta, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, krásná výšivka i video se mi líbí. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To už fakt kvitnú jesienky? Nádherný pohľad na kopce nad Malatinou...

    OdpovedaťOdstrániť