pondelok 24. septembra 2018

Vrana v kvetoch :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Začala som vyšívať septembrový príspevok na Christmas Ornie SAL:



Dala som sa na šitie. Začala som čiernou vranou:


prednú stranu s výšivkou podšívam bielou látkou, aby nepresvitalo duté vlákno, ktorým vankúšik plním

aj šnúrku som dala, bude sa dať zavesiť :-)

po prvý raz som použila mašličku na spestrenie čierno-bielej kocky :-)













Ochladilo sa, v noci sme tu mali silný vietor. Na Choči sa dnes ukázal prvý sneh:


V podvečer, keď som fotila vranu v kvetoch, naskytol sa mi takýto pohľad na oblohu:



Čaj som si urobila k šitiu:


materina dúška




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela!

4 komentáre:

  1. Jej, no konečne vidím zase vrany vonku. :) Dokonca v kvetoch a aj na tej krásnej jablonke. :) Teším sa. Milý týždeň do Jasenovej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, moc pěkný podzimní polštářek. A už máte první sníh na Choči. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    vankúšik sa Ti vydaril, je krásny a vonku mu to pristane :-)
    Jéj, prvý sneh... u nás je tiež stále veterno a dnes ráno bolo len 4,5C.
    Včera som čajík nemala, bola som na operácii, ešte o týždeň ma čaká druhá a už bude len nekonečné hojenie...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great finish - your black crow is perfect for Autumn.

    OdpovedaťOdstrániť