nedeľa 21. októbra 2018

Pod nohami šuští :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Opäť máme mladú kolegyňu v "očakávaní", bude to chlapec :-)

ešte nie je koniec, chýba pár srdiečok, zatiaľ neviem, čo z toho ušijem, vrecúško, vankúšik, premyslím :-)


Počasie je k nám vľúdne. Teplé slnečné dni však nemôžeme chcieť stále. Včera sa zamračilo a dnes ochladilo a fúka studený vietor. Jeseň sa nezaprie. Lístia je už viac pod stromami ako na nich:









Nezobrala som si čiapku, takže som sa von nezdržala dlho. So susedou Zdenkou sme skonštatovali, že nám neostáva nič iné, len si zvykať. Dostala som od nej kvietky a takto mi oživili výzdobu na oknách:

okno v kuchyni



konárik mám dlhšie, lístky uschli a opadali a predstavte si, pučí


okno v obývačke



tekvičky som dostala vlani od Mirky, sú užasné :-)


Včera sme boli na nákupe. Vieme sa spravodlivo podeliť:

manželov mls :-)

môj mls :-)

Dnes som mala čaj z dobrej mysle:




takmer 0,8 l




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela!

6 komentárov:

  1. Danielo, máme krásne jeseň. Mám rád svoje vankúše, sú krásne :) Pozdravy Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ωραίες φθινοπωρινές εικόνες και πολύ όμορφα τα κεντημένα μαξιλαράκια !!!
    Καλή εβδομάδα !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veru babie leto je už za nami a jeseň je tu v plnej paráde. Pekne si si to skrášila doma. Ten vankúšik je fantastický.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    bude to milá výšivka a pekná pamiatka.
    Páči sa mi, ako ste sa podelili s manželom, ja by som si dala z každého :-) Ten môj si vždy vyberie horkú čokoládu s celými lieskovcami (má obľúbenú značku) a keď je vypredaná, tak je nešťastný...
    Ja som si včera dala Senchu z krásneho anglického obchodíku, ktorý som dostala.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    jak to tak vidím, ty se jen tak nedostaneš do důchodu, než se mladší kolegyně nevystřídají na mateřské dovolené. A pak přijde další kolo... Obrázek je to pěkný, dříve jsem nic podobného neviděla. ... Zaujala mě ta větvička na okně, která začala rašit. Venku listí opadlo a ty budeš mít krásné mladé lístky. To máš za odměnu. ... U nás zatím toho spadaného listí není tolik, vy jste určitě ve vyšší nadmořské výšce, ale má přijít silný vítr, tak uvidíme. Užívej si podzimu, Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :) Danka, obidvoch mls je super :):):) pre mňa tie čokoládky sú č.1 už od detstva...zase som samozrejme obdivovala tvoju nádhernú výzdobu, no čo povedať, s takým materiálom ako si ty vieš vyrobiť sa to skrášľuje...:) Si šikovná

    OdpovedaťOdstrániť