piatok 14. decembra 2018

Aj pre druhého koledníka :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ďalšia drobnôstka je hotová:




V šití pokračujem a zdá sa, že ani tak skoro neskončím. Veľa som si toho nechala na poslednú chvíľku. To som celá ja :-(












Čaj som mala z mojich jasenovských byliniek - kvet bazy, nechtíka a mäta:






Dnes ráno ma očaril Choč a slnečné lúče za ním:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

9 komentárov:

  1. Πολύ όμορφα τα κεντημένα πουγκάκια !!!
    Τι ωραία που έχετε χιόνι !!!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Choc je nadherny. Takove podivani urcite super nastartuje den.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your Christmas bags are so cute, Daniela! I like both the deer and the red car carrying the Christmas tree very much :) Beautiful mountain you have there :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Che belle le tue sacche , mi piacerebbe vedere passo passo come hai cucito la coulisse ,fare il rettangolo della sacca non e difficile ma la chiusura sembra complicato .
    Complimenti ancora per le tue sacche e per i ricami che hai fatto 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, vrecúška sú veľmi pekné ... dobré látky si vybrala, krásne ladia s výšivkou ... deti sa určite potešia ... a Choč ti prichystal krásne ranné divadlo ... maj sa fajn ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pozdravujem - vrecúška sú rozkošné. :) No a Choč je nádherný! Idem si oči vyočiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko, jsem ny tom podobně. Včera jsem teprve uklízela šicí stroj, ale neměla jsem toho tolik, ale stačilo. Stále se mi trhala nit a já tak těžko navlékám. Ale vydržela jsem! Šila jsem si nové povlaky na polštářky do postelí, protože jsem koupila nové povlečení a prostěradla k tomu, tak aby to ladilo. Jo a taky jsem musela zkrátit nové rifle pro manžela. Ale ještě pletu ponožky. Moc zdravím!

    OdpovedaťOdstrániť