sobota 5. januára 2019

Rekapitulácia starého roka, časť III.

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Tiež vám ďakujem, že ste si na mňa spomenuli v deň mojich menín!

Vyšívanie mi ide pomaly, ale isto. Okienko mám celé:



Aj dnes to bude len o mojich prácach v minulom roku. Počet záleží na spôsobe rátania. 4 ročné obdobia počítam za 1 kus, ale zas obrázky, ktoré dostali rám boli už v predchádzajúcich mesiacoch. Takže narátala som 25 :-)

Júl 2018:

bude vankúš na okno :-)

venček pre Ali

pre môjho hráča stolného tenisu bude veľký vankúš

dizajn od Nurdan ešte stále čaká na spracovanie :-(

vrecúško na sušený nechtík

vrecko pre susedu Katku na bylinkovú zmes, ktorú vie perfektne namiešať

pôjde do rámu :-)

malý letný :-)



August 2018:

čas slnečníc mám veľmi rada :-)

vrecúško pre Aďku

dve bábovečky :-)
jedna z nich je pre Ali, preto je ušitá hneď :-)

bude vrecko na čili :-)

tu len málo mojej práce - vyšila som monogrami na uteráky

vankúš pre Maxíka


pôjde do rámu

4 ročné obdobia sú vyšité dávnejšie, ale na rám si museli počkať do leta 18'

 a ďalšie dostali rám:






September 2018:

 tiež dostal rám :-)

4 kvietky zatiaľ čakajú na využitie, snáď sa dočkajú :-)

záložka do knihy, a kniha, ktorú mám na odporúčanie Maxíka :-)

jesenné vyšívanie, hneď aj šitie :-)




Čaj:


zelený práškový čaj matcha
O tomto čaji som prvý raz písala TU, vtedy som ho dostala od Miška, ale bez náradia. O to sa mi postaral zas Jurko. Ešte že mám tie deti :-)







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

5 komentárov:

  1. Jen zírám, tolik nádherné práce. Zdravím na Slovensko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, já se musím jen opakovat - tolik výrobků během jednoho roku, to je neuvěřitelné. A všechno je tak krásné ... Těším se na další. Jana :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    krásne sú všetky, našla som tam aj moje vrecko :-) mám ho v kuchyni a stále na očiach.
    Som zvedavá na novú výšivku.
    Ja som si dnes dala rakytníkový čaj s lipou a medom, matchu môžem len ráno, inak večer nezaspím :-)
    páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thank you for sharing your lovely stitching with us, Daniela! I think my favorites are the four Parisian finishes--they look perfect in those white frames!

    Wishing you a very happy new year!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, to je pořádná sbírka, klobouk dolů!
    To už můžeš udělat výstavu! Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť