utorok 8. januára 2019

Rekapitulácia starého roka, časť IV.

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! 

Včera som dostala ešte jeden komentár k príspevku zo dňa 6. apríla 2018 s prosbou o poslanie predlohy k výšivke pre tehulky, ale bez mena a bez emailovej adresy. Rada predlohu pošlem, ale komu? Kto o ňu poprosil, nech mi napíše email: daniebenc@gmail.com, predlohu dostane :-)

Tri dni som si urobila prestávku nielen v blogovaní, ale aj vo vyšívaní. Necítim sa najlepšie, mám problémy s krvným tlakom. Lekár mi už dvakrát zmenil lieky. Po prvej zmene nenastala zmena v mojom organizme, po druhej zmene zrejme až priveľká. Tlak mi po rannom užití liekov klesne viac, ako by patrilo a takisto aj tep. Svet sa mi točí a ja to preležím. Potom to prejde a ožijem :-)

Dnes, štvrtý deň s najnovšími liekmi to bolo už lepšie. Veď muselo, lebo mi skončila dovolenka a bola som opäť v práci. Tak snáď to bude dobre, chce to pár dní zvyku :-)

Ukončím rekapituláciu minulého roka. Posledná časť je asi najchudobnejšia na moje práce:

Október 2018:



November 2018:


v novembri som viac sledovala telku a pri tom sa mi dá štrikovať, takže som postúpila s dekou

December 2018:

malý darček z ročnej výšivky

pre moje ďalšie dve tehotné kolegyne

pre Martinku a jej dcéru Klárku

pre mňa :-)

pre koledníkov

pre mňa, pôjde do rámu :-)

Ostalo mi niečo nezaradené a zisťovať do ktorého mesiaca to patrí už nebudem:

malá dečka na moju hlavu v noci, do postele :-)
dlhšiu dobu pociťujem chlad na hlave, treba si pomôcť :-)

čiapka tiež na moju hlavu, áno, so šnúrkami, aby som mala dobre chránené uši :-)

toto čaká na zošitie, mal by to byť vankúš

séria dizajnov od Nurdan Kanber, bavlnený krep mi poslala Jarka
vankúšiky mám veľmi rada :-)

A čo ma čaká v novom roku? Dúfam, že aj počas neho budem mať dosť síl na takéto krásne dielka. Predlôh mám na pintereste (už treťom, lebo dva mi boli zablokované) zas takmer 4 tisíc, na viac životov :-)

Aspoň niečo ešte zo včerajšej prechádzky:

keď som odchádzala






keď som za tmy prišla domov

Zabudla som aj na hodiny. Mala som chuť na takýto čaj:

čierny s vanilkou


mimoriadne aj med

a úplne mimoriadne s alkoholom :-)


dobre ma zahrial :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

11 komentárov:

  1. Všechno nejlepší do nového roku 2019 :-)
    Dlouho jsem se tu nevyskytovala, takže děkuji za rekapitulaci minulého roku :-) Musím pochválit všechny ty krásné výšivky - jsou opravdu moc krásné !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také chválím spoustu pěkné práce. Dani, máte na Slovensku krásnou zimu. U nás jen prší a prší. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    prečo si skromná, riadnu kopu si vytvorila a ešte akú krásnu :-)
    U nás sneží už druhý deň v kuse, tak máme poriadnu snehovú nádielku, škoda, že už deťom skončili zimné prázdniny.
    Ja som dnes mala o piatej čierny čaj a k tomu citrón.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Včera bola príšerná zima aj u nás ... jasno, pred štvrtou popoludní, keď sme sa vracali domov, bolo -11 !!! potom za začalo zaťahovať a aj otepľovať ... Dnes sneží a mrzne tak tesne pod nulou ... Opäť si nám pripomenula krásne práce ... Robíš nimi radosť nielen sebe, ale aj druhým ... Čaj bol určite vynikajúci ... :) papa, maj sa dobre Daanka a šetri sa, dávaj si na seba pozor ... Sme vo veku, kedy už máme viac oddychovať. L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, jestli dovolíš, dnes budu psát jen o tom tlaku. Sama se léčím řadu let a vím, že to není sranda. Jak to popisuješ, když lékař změní léky, asi máš vyšší tlak a zkouší, co ti sedne. Já to měla podobné. Zeptám se - nemáš náhodou syndrom bílého pláště? Já asi ano a klidně o tom mluvím i se svojí lékařkou. Mi se také stalo, že v ordinaci jsem měla vždy vyšší tlak, mnohdy dost vysoký, přitom při domácím měření jsem byla v normě. Jenže jsem se držela pokynů lékařky a dopadlo to tak, že ráno se mi tlak snížil tak, že v práci jsem se držela stěny, dokonce jsem upozornila svého šéfa, aby si nemyslel, že jsem pod vlivem. Pak se mi na čas tlak ustálil a bylo dobře, léky dobré. Jenže to není na věky, ale už jsem jednala jinak. Samozřejmě v ordinaci vyšší hodnoty, ale máme už jinou lékařku, tak jsem se s ní domluvila. Přítel mi na narozky koupil jako dárek nový tlakoměr, z lékárny, kalibrovaný a tak jsem měřila doma. Má to i paměť, tak jsem se s lékařkou domluvila, že příště přijdu se svým tlakoměrem. Nejdříve mi tlak změřila sestra na tom jejich, pak hned jsem si změřila já a hodnoty téměř stejné. To znamená, že v ordinaci vždy mám vyšší hodnoty. Pak jsem naší dr. ukázala hodnoty v paměti a ona uznala, že mám pravdu. Je zbytečné mi psát silné prášky, já si to sleduji doma a jasně - beru to zodpovědně. Jestli máš doma tlakoměr, zkus to také. Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Πολύ όμορφα τα έργα σας και λατρεύω φωτογραφίες με χιόνι.... είχαμε κι εμείς στη Αθήνα 2 μέρες τώρα λίγο χιόνι και όλος ο κόσμος ευχαριστήθηκε πολύ γιατί είναι σπάνιο σε μας εδώ.... εύχομαι όλα να πάνε καλά ε την πίεσή σας και να ρυθμιστεί το γρηγορότερο για να είστε καλά.. Πολλά χαιρετίσματα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prošla jsem si celou rekapitulaci. Tvoje výšivky jsou tedy super. Nádherná čistá práce.
    Přeji Ti, aby už bylo dobře a měj pěkné dny!
    Hanka z Podkrkonoší (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielka, v prvom rade prajem šťastný nový rok a hlavne zdravie prajem....čítam, že máš problém s tlakom..tak prajem, aby sa to čo najskôr vyriešilo. papa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka, dávaj si na seba pozor♥ Krásne prácičky, teším sa na ďalšie tvoje príspevky. pa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak jsem si prošla celý rok a zírám s otevřenou pusou, jaká jsi pilná a moc šikovná. Není snad nic, do čeho by ses nepustila, že? Tak ať ti to jde tak krásně i v tom novém roce.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zdravím. Na vašem blogu je to jako v ráji :o) Výšivky jsou nádherné, musím pochválit.
    Také ráda vyšívám a ještě radši šiju. Moc mě to baví.
    Určitě k vám ještě ráda nakouknu. Přeji krásné dny. Káťa

    OdpovedaťOdstrániť