streda 15. mája 2019

Suché tulipány :-)

Ďakujem vám za milé slová na predchádzajúci príspevok! Som vďačná za bloger priateľstvá, ktoré mi dodávajú prepotrebnú energiu a chuť do života. Ďakujem!

Stále nevyšívam, nedá sa :-(
Štrikujem :-)

Pokračujem vo vechtíkoch, pri nich netreba nad ničím rozmýšľať. Dokončila som aj "kostlivcov" - obidve deky, o tých však nabudúce :-)





Pred týždňom nám meteorológovia sľubovali posledné záchvevy zimy:


Nuž, len sľubovali :-(
Od soboty večera máme zimu, vietor a dážď, na Choči zas aj sneh, ale ukázať sa nám nechce:




Ovocné stromy sú rozkvitnuté, včielky však musia "sedieť" doma. Och, aký by môj manžel chodil nešťastný!

K dňu učiteľov som dostala od žiačok tulipány. Dlho som sa s nimi tešila, bolo mi ich ľúto vyhodiť a tak dospeli až do štádia suchých tulipánov:








len sa ich nesmiem dotknúť, rozsypú sa :-)


K písaniu tohto príspevku som si nachystala len niečo hotové:




K tomu si prepínam hokej a cyklistiku. V Taliansku je dnes tiež hrozné počasie. Pohľad na cyklistov mokrých do nitky nie je najlepší, hneď by som ich zobrala domov, mám tu fajn teplúčko :-)

Odfotím deky a čoskoro sa znovu ozvem :-) 

A každému, kto si prečíta môj blog, ďakujem za návštevu!
Daniela

10 komentárov:

  1. Danka,
    krásne vechtíky si uštrikovala, pekné, veselé...
    A kvietky Ťa určite potešili a spríjemňovali Ti deň. Verím, že časom prídeš aj vyšívaniu opäť na chuť, hlavne, že sa aspoň s niečím "bavkáš".
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, tiež obdivujem tvoje pletené vechtíky ... Pekne si ich naskladala podľa farieb ... :) Kytica tulipánov bola nádherná, ale aj suché vyzerajú zaujímavo ... Škaredé a studené počasie nás stále drží doma,v teple a momentálne v ručných prácach dosť zaháľam ... Dani, som rada, že sa snažíš vrátiť sa do starých koľají ... Viem, je to ťažké, ale svet okolo nás ide ďalej. Často na teba myslievam, ako sa ti vodí, čo robíš ... Prajem ti veľa síl ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Χαίρομαι που κάνετε ανάρτηση και μαθαίνουμε νέα σας.
    Ο χρόνος είναι γιατρός αγαπητή. Πολύ όμορφα τα πλεχτά κομμάτια σας και οι τουλίπες πανέμορφες !!!Εδώ στην Ελλάδα άρχισε να κάνει ζέστη...
    Πολλά χαιρετίσματα και καλή δύναμη ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, vechtíky sú moooc prima...krásne naukladané ako vojaci :) prajem ti krásne dni a posielam objatia :) Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné vechtíky a jak jim to spolu sluší! I u nás je zima a nedá se ani zahradničit, ani pořádně procházkovat. Přeji hodně sil, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka, vechtíky si narobila veru krásne. Nádherné farby si vybrala, tak krásne spolu ladia. Tulipány boli veru krásne, ja som ešte tulipány nesušila :-) Som rada, že si sa ozvala a že máš silu tvoriť. Prajem Ti mnoho síl a teším sa na ďalšie príspevky. Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielka krásne farebné vechtíky si uplietla a kvietky - tie potešia vždy. Mám rada Tvoje fotky oravskej prírody. Prajem veľa síl a veľké objatie posielam. Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milý večer. :) Ja mám rada tie Vaše okná. Sú ako oči, čo z každej strany hľadia na inú nádheru. :) A vechtíky sú parádne. :) Krásny kvietkami prevoňaný týždeň želám.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka, zdravím tě a připojuji se k pochválení vechtíků, jsem překvapená, kolik jsi jich vyrobila a jak jsou krásně poskládané a barevné. Tak jako byly tulipány ve váze, ještě že máš fotku, nakonec i suché udělají kus parády. Pohledy z oken jsou nádherné, tak přeji příjemný zbytek májových dní. Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danielko, ještě jednou moc zdravím. Jsi dobrá, že máš sílu něco dělat, cítím s Tebou a přeji klid v duši.

    OdpovedaťOdstrániť