streda 26. júna 2019

Slnko, seno, jahody :-)

Ďakujem vám za milé slová v komentároch na predchádzajúci príspevok!

Pri filme "Slunce, seno, jahody" sa českí a slovenskí diváci dokážu z chuti zasmiať napriek tomu, že je ešte z roku 1983. 

Včera som mala aj ja slnko, seno a jahody. Nie komédiu, možno romantiku :-)

Slnko: 
- opäť sú nádherné slnečné dni, aj keď na našu zemepisnú šírku priteplé











Seno:
- Miško skosil, ja som zhrabala, hospodárka z dediny odviezla na vozíku pre kravy:



toto je už len zostatok, čaká na odvoz :-)

v poli :-)


Jahody:
- sú v prudkej strmine za chatkou s pivnicou
- vyštverala som sa a pár som ich odtrhla
- celé roky som jahôdkovú kytičku dostávala od manžela, už si ju musím zaobstarať navždy sama :-(









A ja ešte pridám "zvončekovú" lúku nad strminou s jahodami:






Namiesto čaju:





Ďakujem vám za chvíľku, ktorú ste venovali môjmu blogu!
Nech sa vám darí!
Daniela

15 komentárov:

  1. Oj, ako rada sa chodím pozerať k vám, do Jasenovej prostredníctvom tvojich fotiek ... :) Život plynie ďalej, príroda si žiada svoje ... a vie nachystať aj sladkú odmenu, ba i potešenie pre oči ... Je dobre, že máš okolo seba veľa dobrých ľudí ... Dani, pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Melónik miesto čaju padne v tomto teple veľmi dobre. Môj otec volá lesné jahody truskavce, tiež ich mám rada. Majú krásnu vôňu a božskú chuť.
    Krásny deň prajem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Очень красивые фотографии! Прекрасное лето!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak strašně mi Vaše příspěvky chyběly! Tolik se z nich těším! ❤ Lenka Jeř.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V takovém vedru je meloun lepším osvěžením, než čaj. A jahůdky musí krásně vonět, stejně jako čerstvě usušené seno. Krásné dny přeji, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Danka, som veľmi rada, že si opäť tu, tiež som bola dlhšie odmlčaná a keď som teraz zbadala tvoje nové príspevky potešila som sa....k tomu darčeku od študentov len toľko...dobrá a usilovná žena ako ty nemôže byť zlá učiteľka nečudujem sa, že si ťa v škole vážia a majú ťa radi, takže s chuťou do šitia, určite sa máme všetci na čo tešiť...Dani, pekné prázdniny.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné a pohodové foto. Přeji klidné dny. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka,
    krásne zábery si urobila. A jahôdky určite potešili :-)
    A čo záhradka? Aj si niečo sadila do záhonov?
    Teším sa, čo prvé ušiješ z nových nití. Tak pekné prázdniny,
    páá

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Πολύ ωραίες φωτογραφίες !!!
    Οι αναρτήσεις σας είναι η χαρά της ζωής !!!
    Ναι είστε καλά !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj v Jasenovej máte horúco? Milujem divoko rozkvitnuté lúky plné kvietkov...máme takú za domom a z prechádzky si vždy donesiem malú kytičku do vázy.Proste leto, len tie horúčavy by sa mohli už konečne zmierniť.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. It is good to see you blogging :-)
    Thank you for sharing your lovely summer pictures,
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Чудесное у вас лето!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tiež pozdravujem, s radosťou som zistila, že pokračujete vo svojich skvelých "oravských" úvahách. Prajem veľa tichej radosti z ručných prác, krásnej prírody, dobrých ľudí okolo. A tiež pokojné a príjemné letné dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Summer looks so beautiful in your part of the world, Daniela! I hope you have a lovely month ahead :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Danielko, to jsou nádherné fotečkyL Krásné to tam u vás máte. A že budeš při každé maličkosti myslet na manžela? To je normální, na to se nedá zapomenout.

    OdpovedaťOdstrániť