nedeľa 25. augusta 2019

Už doma :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Zas po dlhšom čase, ale aspoň s novou výšivkou :-)



Je to len pár krížikov, no ja už vidím, čo to bude. Vidíte niečo aj vy?

Už som tu, nezmokla som, už som doma z výletu :-)
Áno, vrátila som sa z Mníchova. Domov som prišla s Miškom a Maxíkom, na víkend pribudol aj Jurko. Varíme, pečieme, chodíme na prechádzky, rozprávame sa spolu, tešíme sa :-)
Ale aj spomíname :-(

Sobotné bryndzové halušky:




Dnes "knedlo, zelo, vepřo" :-)

Domáca knedľa:









A popoludnie v Ružomberku - boli sme zaviesť Jurka k vlaku do Prahy a potom prechádzka s bodkou: káva, tonic, ľadový čaj: 



Nakoniec pár záberov Ružomberka:





Teraz sme sa vrátili z večernej prechádzky našou dedinou a idem si pozrieť dvojdielný film "Hranica". Začína celkom dobre, ale príde vojna, tak neviem, či dopozerám, smutné príbehy stále nemôžem :-(

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. Takú dobrú domácu knedľu robila aj moja mama. Až mi slinky tečú :-)
    Tak to bude dáka domáca hrabavá hydina, možno sliepka :-)
    Vitaj doma a pekný týždeň♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, tak vitaj doma...A čo vidim na výšivke? Nejake kurcie nôžky? Tak som zvedavá čo to bude :) S obedom si urobila len chúťky...ej bisťu, veruže v nedeľu bude dobrý obedík :), pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka určite máš veľa zážitkov z výletu. Pre takých stravníkov je radosť variť, jedlá sú parádne, tiež si knedľu robím doma. Na výšivku som zvedavá - asi kohút? Užívaj si tieto dni so synom a vnúčikom, ahoj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Brynzove halusky!! - to jen vzpominka (muj tatinek byl z Moravy) :-) A to veprove, to je krasa!
    xx

    OdpovedaťOdstrániť