utorok 15. októbra 2019

Okrúhla cuketa a mrkvičky :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Moje vyšívanie:





Dostala som okrúhlu cuketu. Ešte som takú nemala :-)
Naplnila som ju a zapiekla:
















Mne chutilo, ale pre jedného človeka priveľa. No ale povedzte, urobím len polovicu cukety? Čo potom s druhou polovicou? Ak dostanem okrúhlu cuketu aj na budúci rok, ste pozvaní :-)

Namiesto čaju čerstvé figy:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Danielka, cuketka vyzerala takto naplneno veľmi chutne :) určite aj tak chutila...pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daniela, urobila si mi chúťky. Mám ešte nejaké cukety, ale nie okrúhle, tak skúsim tiež naplniť. Prajem veľa síl.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani som nevedela, že okrúhla cuketa existuje! Nakuchtila si lákavo, až mi slinky tečú :-)
    Som zvedavá na výšivku.
    Prajem krásne jesenné dni. U nás je hmla.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, upečená plněná cuketa byla určitě dobrá. Což tak příště z druhé půlky cukety upéct sladký dezert ? Zdraví Tě Marie.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá paní Danielo, dnes jsem na Vás myslela v kuchyňských potřebách, kde měli na pultu "pletený hadr na nádobí"za 200 Kč a mě s hned trklo v hlavě "podívejme! Vechtíky paní Daniely!"😂 No samozřejmě nebyly to ty Vaše s láskou háčkované/štrikované, ale ta myšlenka mi zlepšila náladu cca o 200 procent.👌😘 Tak Vám jí kousek posílám. Lenka Jeř.

    OdpovedaťOdstrániť