streda 9. októbra 2019

Rozkvitla baza čierna

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!


Príprava na nové vyšívanie:



Idem pozdraviť jeseň novou výšivkou :-)

Pred pár dňami, keď sa slniečku občas podarilo ukázať spoza mrakov, bola som na prechádzke v prírode:








Cestou naspäť ma upútal krík čiernej bazy na konci našej ulice. Na jeseň si reaguje po svojom, rozkvitol :-)






Namiesto čaju o piatej mám zas niečo iné. Dnes to je zmrzlina:




Nie je možné, predstavte si, zjedla som ju naraz celú. To preto, že by tak urobil manžel. Mením sa, preberám jeho zvyky i chute. Samozrejme, že so spomienkami a slzami v očiach. 


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Danka neuveríš,
    práve som na Teba myslela...
    Som zvedavá na novú výšivku. Aj ja sa chystám na jesennú :-)
    My tu máme čierne plody bazy a Ty máš kvety, aspoň budeš mať na čajík. Ja mám rada bazový.
    Pozdravujem, páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, máš krásné obrázky z procházky. A ta zmrzlina byla určitě dobrá. Pěkná sklenička se bude hodit na domácí marmeládu. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teraz kvitne baza? To som ešte nezažila. Ale u nás raz dávno takto na jeseň vykvitli gaštany a potom vyschli. Bez listov boli, len kvety mali.
    Som zvedavá, čo budeš vyšívať :-) Tak, nech sa dobre krížikuje! Krásne dni želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Πολύ όμορφο το μέρος που ζείτε και ιδανικό για να κεντάει κάποιος κοντά στη φύση !!! Πολλά χαιρετίσματα !!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko,děkuji za příspěvek u mne.Podzimní barvy vyšívacích bavlnek,to zas bude něco hezkého.
    Přeji ti pohodu při šití.
    Stěhovali jsme se,tak jsem neměla čas sledovat všechny události.Je mi líto,co se stalo a myslím na tebe.

    OdpovedaťOdstrániť