nedeľa 26. októbra 2014

Listy všetkých farieb

Včera som si nevšimla, že mi pribudla nová následníčka. Zistila som to až po zverejnení príspevku. Je ňou Xénia (Ksénia). Jej blog má nádherný názov: "Oddych pre dušu". Aj pre mňa je vyšívanie oddychom pre dušu. Xénia, vítam ťa! 

Včera večer som ukončila "Jeseň vo Vermonte":





K obrázku som si doniesla aj pár listov do vázičky:



Listy vydržia vo váze pekné iba jeden deň, ale aspoň na tých pár hodín mi donesú do kuchyne atmosféru z mojej výšivky :-) 
Keramickú tekvicu mám od Jurka. Doniesol mi ju z USA, kde strávil minulý školský rok na štúdiu. Kúpil ju na trhu remeselníkov. Autora videl priamo pri práci, porozprával sa s ním. Takže hodnota tejto tekvice je pre mňa veľmi veľká.

Dnes som strávila pol dňa pri varení a pečení. Deťom chutilo a to som chcela. Večer som si prezerala blogy, pinterest a hlavne vyberala a vyberala! Vybrala som, ale chýbajú mi zelené bavlnky a tak mám dnes nútené voľno :-)

Zajtra, rovno zo školy, zastavím sa v obchode a večer budem už v svojom živle. Tak milujem začiatky! 


Vďaka za návštevu a zastavte sa znova!
Daniela



8 komentárov:

  1. Congrats on this great finish Daniela! It looks so lovely ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Красивые цвета и такой чудесный букетик из листьев)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Дом мы большие деревья и сейчас много листьев на земле:-)

      Odstrániť
  3. Hello from England!

    Your finish is lovely, the colours are beautiful x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waw obrazok sa vydaril naramne :) Ja svoj blog zanedbavam, ale nie naschval, nas Oliver mi zrejme skocil na monitor, tak mam len sero :( Moja chyba, nemam mat pocitac v stole... Inak v DK nam otvorili novu galanterku, dole kde je PAV, tam bolo sportove oblecenie a uz je tam galanteria, rozbiehaju sa ale kazdy den pribuda novy tovar... Maju aj bavlnky aj vlnky aj ine nase kravinky :) Ak ste este nepocula, alebo tam este nebola chodte kuknut :) Tesim sa na novy obrazok a po "Vsech svatych" uz sa hadam dostavime :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka, akoby si vedela, že tam dnes idem :-))
      Dúfam, že z počitača ešte niečo bude!
      Príďte, príďte, príďte.......

      Odstrániť