nedeľa 12. októbra 2014

Mikroskop

Najskôr moja večerná práca:


Dnes napíšem o dôvode našej včerajšej návštevy Martina: boli sme kúpiť mikroskop. Už dlhšiu dobu si ho chcel kúpiť môj manžel na pozorovanie včielok a ich chorôb. Nový mikroskop stojí veľké peniaze, takže sa s myšlienkou kúpy rozlúčil. 

Minule na internete našiel, že bazár v Martine má na predaj nejaký malý, pritom funkčný, mikroskop. A tak po telefonickom dohovore sme sa tam vybrali a mikroskop kúpili. Za 16 eur! Jedinou chybou sú rozbité podložné sklíčka. Dúfam, že ich niekde zoženieme. 

V bazáre sa mi páčilo. Ale s mníchovským blšákom sa to nedá ani porovnávať. Niečo som si kúpila aj pre seba, o tom zajtra :-))

Takže dnes pár foto z obchodíka a pár foto nášho staronového mikroskopu:




















A ak ste zvedaví, čo som si kúpila ja, príďte na môj blog aj zajtra! Dnes vám ďakujem za záujem!
Daniela

6 komentárov: