nedeľa 26. marca 2017

Darček pre Lenku

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Dnes vám ukážem darček, ktorý som pripravila Lenke k dnešným narodeninám. Obraz je so sklom a viete, ako sa to zle fotí, hlavne von sa mi v skle odráža kde-čo :-(









A k vlastnej práci niečo z obchodu - v marci kvitnúce levandule do pekných plecháčikov a medzi ne symbol Veľkej noci:



Dnes som nevyšívala, ale s dekou som postúpila:






Čaj som si popíjala pri posledných kilometroch dnešnej cyklistiky:


rooibos s citrusom a zázvorom


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Danka, ten obraz je prekrásny.Vyšiť takú nádheru, to určite vyžaduje veľa trpezlivosti. Šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, úžasné výšivky... radost pohledět .. Lenku dárky určitě hodně potěší ... jedeš se vším jako fretka.. levandule i slepička nemají chybu..
    Pohodové pondělí ti přeju ☼♥♫. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Deine Pariser Lady sieht wunderschön aus.
    Deine gestrickte Decke gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your gifts are so beautiful , Daniela!!:) and the blanket is looking great! Lovely cup!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful gifts for your friend's birthday, I'm sure she will treasure your pieces :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zase aká krása ♥ Nech sa Ti darí, Danka, a pohodové dni k tomu prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Прелесть подарок! Красивые, нежные, элегантные, стильные, весенние работы!Плед красивый, всё радует сердце и вдохновляет! Даниэла, браво!:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny darček si vyšila pre Lenku, určite sa z neho veľmi tešila, gratulujem.
    Krásne levandule si si zadovážila, milujem levandule a u Teba im to pristane...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť