pondelok 27. marca 2017

Od priateľky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Do tretice mám spiace mačiatko, ktoré som na predlohe nemala. Zdá sa mi, že mihalnice by mali byť naklonené na opačnú stranu, tak neviem, či zajtra nebudem párať :-(





Vďaka blogu som získala veľa priateľstiev. Niektoré z nich sa časom stali pevné a napriek tomu, že nás delia vzdialenosti a reálne sa nepoznáme, citime blízkosť, máme rovnaké názory, zaujímajú nás podobné aktivity, píšeme si aj mimo blogov, dôverujeme si. 

Jednou z takýchto mojich priateliek je Laura. Včera mi napísala v emaily, že v pondelok nech čakám od nej balík. Dnešný pondelok bol pre mňa voľný a tak som vyzerala poštu. Dlho som čakať nemusela, radosť prišla skoro :-)

 Laurinka, veľmi ti ďakujem! Som rada, že sme sa našli a spoznali! Zas sa ti podarilo prekvapiť ma!
ĎAKUJEM!
dostala som niečo do svojej mini záhradky (len hriadky),
ale že mi Laura k tomu pribalí háčkovaný košíček a šálku, to som nevedela
šálka je zhotovená v chránenej dielni, ručne maľovaná s vloženým tenkým drôtikom, originál, autor do nej vložil svoje srdce a cit, vďaka čomu mi bude prinášať radosť pri popíjaní čaju.
Použité farby sú zdravotne nezávadné, hotový výrobok je vypálený v peci.

Laura si zapamätala, že som vlani písala, že by som chcela mať rebarboru, a budem ju už mať :-)
rebarbora, ligurček, medovka
vlani som dostala veľký trs pažítky od Mirky, ten menší je z obchodu, rovnako ako kučeravý petržlen,
ktorý prežil v zemi aj tuhú zimu, v zadu pučí oregano
a rebarbora a ligurček sú vysadené
a tu má miesto medovka, vidíte, že pôdu mám kamenistú, ale taká je v celom našom dvore :-(
Moja záhradka sa o niečo rozrástla, a pribudla mi aj nová hriadka, ale na to sa príďte pozrieť zajtra :-)

O šálke na dnešný čaj bolo teda rozhodnuté už ráno:


zelený s lupeňmi ruže
tu vidieť aj drôtiky




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. úžasný pocit mať takých priateľov! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, som rada, ze som ta aspon trochu prekvapila ... Chranenu dielnu som mala pred par rokmi ja a malovala som taketo salocky ... Len na vysvetlenie ... to co vyzera ako drotik je medena konturka, ktora sa po zascnuti rovnako ako farby vypali v rure a moze sa potom salka bezne pouzivat ... :) Dani, prajem ti pekne dni a nech sa bylinkam u teba dari a robia ti radost rovnako ako mne ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, tá šáločka je nádherná ♥ Pekný deň a nech sa novým rastlinkám u Teba darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. That is so sweet of Laura!! I love rhubarb!! I hope it settles & prosper in your garden :) Great new addition to your mug collection!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, věřím, že jsi byla mile překvapená. Rebarbora je rebarbora, ale ten hrneček je nádherný .. vytvořený Laurou jak čtu ... paráda !
    Ať se rebarboře daří. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    krásne darčeky si dostala, Laura je veľmi šikovná a má veľké srdiečko...
    Teším sa s Tebou. Verím, že z novej šálky Ti aj čajík lepšie chutil :-)
    Som zvedavá, čo bude z výšivky.
    Záhony máš malé, ale milé, my máme zasadený cukrový hrášok a reďkovku a cibuľku, dosádzala som vňaťový petržlen a pažítku, aby som ich mala hustejšie v takých mini záhonoch na bylinky...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť