piatok 17. marca 2017

Po troch dňoch

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Prežili sme tri ťažké a smutné dni. Utorok sa ukázal ako pekný slnečný deň. Zo školy som išla neskoro a unavená, tak som si predstavovala, že ma doma bude čakať Vierka, manželova sestra. Dohodli sme si to už pred týždňom. Nesplnilo sa mi to :-(

Doma bolo zamknuté, nečakal ma dokonca ani manžel. Plán som rýchlo zmenila - prezlečiem sa, niečo zjem a pôjdem s Borom na prechádzku. Nesplnilo sa mi ani to :-(

O chvíľu prišiel manžel so zlou správou. Vierka dnes zomrela :-(((((((

Viac písať netreba. Každý vie, čo to v rodine znamená. 

Jediné, čo som do rúk dokázala občas chytiť, bolo štrikovanie. Netreba mi pri ňom dávať veľký pozor, myšlienky si môžu voľne prúdiť, aj rozprávať sa dá...........




Boro sa prechádzky dočkal až dnes. Boli sme sa pozrieť na spílený strom, ktorý prednedávnom vyvrátila výchrica rovno na prístrešok kaštieľa:








Dôkaz, že aj na Orave jar strieda zimu:







Dnes som si urobila mätový čaj:





Ďakujem vám, že ste sa aj dnes zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. Dani, prijmite odo mňa úprimnú sústrasť ... smrť blízkeho človeka zlomí každého ...ale smrť, tak ako narodenie, k životu patrí ... prajem Vám veľa síl ...
    s pozdravom Laura

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, to mi je velmi luto...prijmite uprimnu sustrast...je dobre, ze si isla s Borom na prechadzku, aspon clovek na chvilu pride na ine myslienky...drzte sa, papa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, prijmi úprimnú sústrasť

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je mi upřimně líto Tvé ztráty ♥.Drž se.Pozdravuji z Prahy.Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, upřímnou soustrast i ode mne. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Our condelences dear Daniela ♥ We are really sorry for your lost.

    Nurdan & Nursun

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bože, to je mi líto, upřímnou soustrast manželovi i tobě. Nemám ráda přechod ze zimy do jara...to je nejčastěji nejsmutnější část roku...Vám všem zdraví a čas na tichou vzpomínku...Klidný den....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sorry for the loss in your family, Daniela.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka,
    je mi to veľmi ľúto, prajem úprimnú sústrasť celej rodine! Nech vám aspoň spomienky zostanú živé...
    Pomaly sa jar prebúdza aj u vás, my sme už pred dvoma týždňami boli na medveďom cesnaku a dnes nám dokonca začali kvitnúť aj fialky...
    Deka Ti pekne pribúda.
    Drž sa, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Smutný príspevok, smrť blízkych je to najsmutnejšie čo človeka postihne, príjmi Danka úprimnú sústrasť :(... dečka je čím ďalej tým zaujímavejšia...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Прими мои соболезнования (

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Condoglianze con un grande abbraccio.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Danielko, moc mne to mrzí, upřímnou soustrast, je to vždy těžké, vím.

    OdpovedaťOdstrániť