pondelok 24. júna 2019

Budem musieť šiť :-)

Ďakujem vám za milé slová v predchádzajúcom príspevku!

Dnešný darček, ktorý som dostala od našich končiacich žiakov, ma zrejme vráti k šitiu. Nuž, a ak mám šiť, musím začať vyšívať :-)

Prekvapili ma. Veď nie som ich triedna učiteľka. Ale pravdou je, že ich mám veľmi rada a zrejme to cítia :-)

Ak mám využiť všetko v škatuľke, musím dlho a veľa šiť:








Aj koncom mája, po maturitách, som dostala darček. Stále mám na duši ťažobu a smútok, takže darčeku som lepšie miesto zatiaľ nenašla:

od Ivanky

Pre najlepšiu učiteľku 😊


a ešte jedno srdiečko - medovníčkové - od Andrejky:


2018/19
Ďakujem za všetko

Milé a krásne darčeky som dostala. Deti moje (tak volám všetkých našich žiakov), ďakujem vám!

Už je pár dní leto a tak som si dnes leto "urobila" aj na okne:


leto s vianočným kaktusom :-)






A dnes mám už aj čaj:


dobrá myseľ


s manželovým medíkom



Ďakujem vám za chvíľku, ktorú ste venovali môjmu blogu!
Nech sa vám darí!
Daniela

12 komentárov:

  1. Danka,
    parádne darčeky si dostala od žiakov, vidno, že Ťa už trošku poznajú a majú radi...
    Pekne si si to doma nazdobila.
    Mne práve kvitne veľkonočný kaktus :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Such beautiful gifts from your students, Daniela--and very pretty stitching, too. I hope your heart is beginning to heal ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Those cars in the last post were amazing!
    I just love these cross stitched pictures you have for summer. And your gifts to show appreciation for you are wonderful.
    Take care of yourself.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, parádny darček ti žiaci prichystali ... nite určite využiješ ... i drobné darčeky urobia obrovskú radosť keď sú darované z lásky milej osobe ... :)
    Maj sa dobre ... pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Πολύ όμορφα και χρήσιμα τα δώρα απ τους μαθητές σας !!!
    Κεντήματα και κάκτοι υπέροχα !!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne a milé darčeky si dostala. Môžeš šiť a šiť :-)
    Krásny deň Ti želám, uži si ho♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielka tak teda paraaada, krasne darceky...tie nite su top...tesim sa na to, co z nich budes sit...paa, Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dani, majú Ťa radi tie Tvoje deti. :) Musí to byť príjemný pocit.Pozdravujem. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Как это хорошо когда ученики приносят столько радости!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danka,aj žiaci vedia že si človek s veľkým srdiečkom...s pozdravom Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. kind and thoughtful gifts from your students and what a very lovely cushion you have made, I love the design, the colour and the pretty backing fabric- perfect.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dani, dostala jsi krásné dárečky. Studenti Tě mají rádi. Soupravu nití určitě dobře využiješ. Také mi právě rozkvétá bílý vánoční kaktus. Jsem ráda, že jsi opět na blogu. M.

    OdpovedaťOdstrániť