sobota 21. septembra 2019

Dokončujem nové i staré :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Galtský kohút si už veselo kikiríka:





Obrázok si dám zarámovať :-)
Už ich čaká na cestu ku sklenárovi niekoľko :-)

Vytiahla som malý letný obrázok, ktorý už dva roky čakal na svoje využitie. Skončil takto:













Bude to darček :-)

Dnešný deň sa vydaril. Slniečko prebralo aj včielky, užívali si predposledný letný deň:


ja som si tiež "užívala" pri uhlí. Kurenie je síce na dobrej ceste, ale musím si počkať v poradovníku. Nuž, aspoň miniem ekohrášok. Vrecia majú 25 kg, čo ja nedokážem ani zdvihnúť, nieto nasypať do zásobníka. Preto musia ísť vrecia na polovice:


Už len musím dúfať :-)

O svoj pitný režim sa stále moc nestarám a to robím zle. Viem, ale ...
V kuchyni mi začali vysychať limetky. Po práci s uhlím dobre padla limetková voda:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Teda, ten kohút je krásny. Veľmi sa mi páči a aj vrecúško sa vydarilo.
    Človek sa všeličo dozvie o kúrení, keď je nútený. Ani som nevedela, že niečo také ako ekohrášok existuje.
    Ozaj, kto sa stará o včielky? Nebodaj Ty?
    A v záhradke si niečo tento rok mala? Som zvedavá :-) čo so mnou?
    Rada som si prečítala Tvoj dnešný príspevok, vždy ma poteší. Už tak málo ľudí píše.
    Prajem krásny víkend a pá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, kohoutek je nádherný. I ten pytlíček se včelkou se mi líbí. A starost o vaše včelky máš Ty ??
    Posílám pozdrav na Slovensko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka obrázok s kohútikom sa mi veľmi páči, je nádherný. Aj obrázok s kvietkom krásne ladí s látkou vrecúška. Potešila ma fotka úľov s včielkami, tiež máme včielky a veru veľakrát ma napadlo čo je s Vašimi včielkami. Ďakujem za príspevok, ahoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka mne sa tiež tvoj kohútik veľmi páči, ale aj vrecúško...som rada že si opäť začala vyšívať...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Daniela, your rooster is a beauty and I love your other cross stitching as well. How do you get your stitches so even...wonderful!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Χαίρομαι να βλέπω τα κεντήματα σου, είναι υπέροχα !!!
    Και ο κόκορας και το τσαντάκι !!
    Πολύ ωραία δουλειά και ωραίες φωτογραφίες !!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, Danka,
    výšivka s kohoutem se zase podařila a zarámované to bude báječné. I vrecúško s výšivkou je precizně udělané, určitě udělá radost. ... Dovedu pochopit tvoje starosti s topením, přiznám se, že mě to hned napadlo, že teď musíš řešit práce, o které jste se podělili. Ale ty to zvládneš. Také jsem si vzpomněla na vaše včelky, ty jsi schopná se o ně postarat? Tedy se vším všudy? Tohle si já neumím představit a navíc jsem alergická na včelí bodnutí, takže ti přeji, abys vše zvládala ke své plné spokojenosti. Měj se pěkně, Jana. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka,
    každý deň vyzerám príspevokod Teba a dočkala som sa :-)
    Kohút je nádherný, bude to krásny obraz a vrecko je super, poteší, to mi ver.
    O včielky sa stará niekto z rodiny? Určite máš náročnú životnú situáciu, ale Ty to dáš. Často na Teba myslím...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť