štvrtok 12. decembra 2019

Vankúšik na stužkovú

Vitajte u mňa! 
Po dlhšom čase sa ozývam, znamená to, že ešte žijem. Žijem dosť pasívne, lenivo a smutne. Len dúfam, že to tak neostane a ja sa zas "zobudím". Prežila som obdobie narodenín mojich i manželových, k tomu jeho meniny, blížiace sa Vianoce ... Nuž, čo tu budem vypisovať, neprajem vám to poznať a tí, ktorí to poznajú, rozumejú aj bez slov.
Deň za dňom uteká, chodím do školy (mám vyše 80 percentný úväzok), starám sa o dom, kúrim stále ekohráškom (uhlie), ale zvoní mi na lepšie časy, snáď už zajtra to bude, mali by mi konečne prísť prerobiť kúrenie na peletky (spracované drevené piliny). Bol tu pred chvíľou šéf firmy, ktorá to bude robiť a na zajtra si prvý raz za 40 rokov učenia hlásim dovolenku počas vyučovania (vždy len cez prázdniny). Nuž, a práve to ma "nakoplo" k dnešnému príspevku. Ako málo stačí k spokojnosti a radosti. A keď som spokojná, píšem :-) 
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

S výšivkou som blízko konca:




Ale medzi tým som vyšila a aj ušila vankúšik na stužkovú slávnosť pre naše maturantky v odbore vlasová kozmetika:









So stužkami fotografiu nemám, na stužkovej slávnosti som nebola. Nedalo sa mi ...

Včera som sa bola na vianočných trhoch v Dolnom Kubíne. Bola som ešte doobedu, keď tam nie je veľa ľudí:




V piatok som bola na trhoch vo Veličnej. Z domu som išla už takmer za tmy, takže svetielka dodali trhom tú správnu atmosféru:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

10 komentárov:

  1. Dani, obě výšivky jsou moc pěkné. Přeji klidné adventní dny a hodně sil k zvládnutí Vánoc. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    dodatočne Ti zo srdca prajem všetko najlepšie k narodeninám, hlavne veľa zdravíčka a stále dobry zrak na xxxxxxxxxxxxxx :-)
    Výšivka je nádherná a vankúšik pre maturantky je super, určite zožal veľký úspech a so stužkami musel byť dokonalý.
    Stihla si viac trhov, ako ja :-)
    Prajem Ti pokojný advent a myslím na Teba. Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výšivky sú veľmi pekné, maturantky sa určite potešili. Na takom vankúšiku mať stužky, to je radosť!
    Prajem krásne dni♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Danka, ráda sem chodím, výšivky nádherné. Slůvka taky. Budu moc ráda, když budete psát pořád, pořád , pořád.. Jen maličko k té samotě, už jsem psala v jiném komentu, že jsem sama 12 let, za chvíli to bude 13. Ano, je to tak, všechny narozeniny, svátky, výročí, Vánoce, Velikonoce.. všechno je jinak. Každý den a každá starost , kterou je třeba řešit a vyřídit. Když je to jen na jednom člověku... Je toho hodně, ale na druhé straně ta prázdnota dává pocit, zmaru a samoty. Někdy si říkám, že všechno postrádá smysl. Ale žiju, navenek nedávám znát, že je mi smutno.. Někdy o tom přesvědčím i sama sebe.. Ale pak přijdou třeba ty Vánoce. Letos poprvé nezdobím, nepeču, nekupuji dárky.. Prostě jsem si řekla, že tak to cítím, a tak to je.. Okolí nechápe. Ale je to upřímnější, než v minulých letech, kdy jsem se snažila... Hodně sil, Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkná práce,hlavně dobrý nápad.
    Přeji krásnou sobotu z Karl.Varů - Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka, ďakujem za tvoje komentáriky k mojim príspevkom na blogu...všimla som si, že aj ty neprispievaš tak pravidelne ako to bolo ešte pred pár mesiacmi, celkom ťa chápem, máš na to dôvod...aj ja som mala tento rok veľmi ťažký, vyvrcholilo to pohrebom mojej maminy pred šiestimi týždňami...Vianoce budú bez nej hlavne pre mňa smutné. Učím sa zvykať si bez nej, celý život som bývala s ňou, od detstva aj teraz s mojou rodinou...chce to všetko čas a smútok hádam pominie. Dani, želám ti aby si aj ty našla opäť zmysel života, určite sa pri tvojich krásnych výšivkách odreaguješ, sú krásne, aj tento vankúšik je nádherný a určite urobí veľkú radosť. Pokojné a krásne vianočné sviatky ti želám. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko, moc pěkný polštářek si vyrobila!
    Přeji Ti klidný advent, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko vankúšik udělal určitě velkou radost. Moc se mi líbí tvoje výšivka - má vtip. I druhá výšivka je nádherná. Moc ti přeji klidné adventní dny a doufám, že kamna už pěkně topí. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danielka, prajem Ti veľa síl do týchto krásnych, pre Teba však veľmi ťažkých sviatočných dní, aby si ich zvládla čo najlepšie a v novom roku nás opäť tešila Tvojimi krásnymi výšivkami a fotkami nádhernej oravskej prírody. Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milý predvianočný večer, teta Danka. Stužková musela byť super s takým špeciálnym vankúšikom. A už len aby nás všetkých pri srdciach (nielen na Vianoce) hrialo, lebo "z milovania milo vanie zmilovanie". (To napísal Dušan Dušek a myslím, že ten verš má svoju dušu.) Krásne sviatky s tými, ktorých ľúbite a máte rada.

    OdpovedaťOdstrániť