pondelok 30. decembra 2019

Vianočné čriepky

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vianoce sú za nami. U nás boli smutné, ale pokojné, naplnené láskou, radosťou a spokojnosťou. Deti, podľa očakávania, prišli domov dve, do Nového roka ostalo jedno, práca volá :-)

Ja nevyšívam, dokonca tento rok som ani nepripravila koledníkom vrecúška na sladkosti. Pribalila som aspoň vechtíky pre ženskú časť rodín :-)











Takto vyzeral veľký obecný adventný veniec ešte pred zlatou nedeľou:


Pečenie medovníčkov bola každoročne manželova práca. Zdedil ju Jurko :-)


Ja som v zlatú nedeľu urobila 44 bryndzových pirohov. Išli do mrazničky a varila som ich do slávnostného štedrovečerného menu:



Moje potešenie - vianočné okienka:





a iná výzdoba:







Keď takmer 30-ročné deti majú Vianoce:




Chvíľka na mls:




Verím, že aj u vás prebehli vianočné sviatky podobne, i keď niekde veselšie, inde smutnejšie. Ale o tom je život a pokračuje ďalej, nezávisle od nás, jednotlivcov.


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Πολύ όμορφες γιορτινές εικόνες !!!! Να είστε καλά και του χρόνου με υγεία !!!!
    Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος !!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    som rada, že si sa ozvala, už si mi chýbala na blogu.
    Krásnu výslužku si koledníkom nachystala, iste sa tešili.
    A snáď si si aspoň trochu užila aj Vianoce a svoje deti... určite to bolo ťažké bez manžela. Ale ja som vďačná, že som mala tú česť sa s ním zoznámiť.
    Zajtra Ti prajem krásneho Silvestra a do Nového roka veľa síl, optimizmu a aj chuti do xxxxxxxxx.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, máš krásně nazdobený domov a Tvá okna jsou skvělá. Určitě Tě vánoční návštěva dětí potěšila.
    Do nového roku přeji hodně zdraví, štěstí a ať tak pěkné tvoříš i nadále. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne si vyzdobila domov, okná sú milé! A toľko pirohov,mňam :-)
    Prajem Ti krásne chvíle Silvestrovské a do Nového roku pevné zdravie a mnoho krásnych výšiviek. Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásně vyzdobený dům.Já jsem vzpomínala na svoji mamku,která mi letos zemřela. Ale narodil se letos pravnuk a byla jedna velká svatba.Prostě smutek i radost přinesl tento rok.Jsem ráda,že jsem našla vaše stránky.Budu je navštěvovat pravidelně.
    Přeji ve zdraví prožitý nový rok.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobrý den, i já vám přeju pohodový a klidný nový rok, plný zdraví a radosti... A mám na vás jeden dotaz: co jsou to "vechtíky"? Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, prajem celej Tvojej rodinke všetko dobre do Nového roku....Mirka

    OdpovedaťOdstrániť