nedeľa 24. októbra 2021

Prvá veľká, druhá malá :-(

Po dlhom čase vás vítam na mojom blogu! Už ani neviem po koľkýkrát chcem nanovo začať s blogovaním. Začnem, o pár dní sa zmôžem nanajvýš na ďalší príspevok a zas dlho nič :-(

Takže dnes si nejdem nič sľubovať, písať budem, nebudem, všetko je vo hviezdach. 

Od Veľkej noci sa vôbec nevenujem ručným prácam. Čítam. Až tento víkend som vytiahla štrikovanie. Nič nové, len dokončiť už načatú čiapku. Minulú zimu som si jednu uštrikovala, nuž ale hneď som vedela, že je aj na moju maxihlavu priveľká. Pletenina ešte časom povolila, patent sa roztiahol, čiapka je na nosenie nesúca. 

Ešte na jar som začala robiť druhú, ale len začala. Na dokončenie si počkala až do tohto víkendu. Ale ak sa nedarí, tak sa nedarí. Nová čiapka je primalá. Už len musím dúfať, že aj táto povolí :-)

prvá, priveľká :-)

druhá, primalá :-)







September som začala tým, že budem musieť žiť bez školy, jednoducho si užívať dôchodok. Dokážem to? Rozmýšľam, plánujem, i slzy roním. Zrazu sa všetko mení: škola ma ešte potrebuje, huráááá, aspoň na 6 hodín za týždeň. Som spokojná aj so zlým rozvrhom. Zarobím asi toľko, čo investujem do benzínu. Nerobím pre peniaze, robím pre potešenie. Kto si to môže dovoliť? Ja!

Škola je moje hobby, stredoškolská puberta je moja láska, kým ich mám, viem, že žijem :-)

Jeseň z môjho okna:



Okrasná jabloň obsypaná úrodou:




Nakoniec čitateľské zátišie:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!



7 komentárov:

  1. Hi, Daniela, nice to see you! Have a good week and stay safe. Kisses and hugs!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    obe čiapky sú nádherné, si šikovná.
    Jeseň je u vás nádherná a z Tvojho okna priam rozprávková...nehovoriac, ž milujem Tvoju kuchyňu :-)
    Tak nech máš ešte dlho radosť z učenia. A budem čakať na ďalšie príspevky.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, ráda Tě tu vidím. Čepice se mi líbí, jsi šikovná. Ať učení ve škole stále dělá radost. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The hats are beautiful. I am glad the school still needs your help. Fall in Slovakia is gorgeous.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, taky Tě tu ráda vidím. Čapky jsou moc hezké, jsi šikovná. Sama mám radost, že aspoň trošku jdeš do školy. Vím, co to pro Tebe znamená. Tvoje okno je vždycky tak načepené a výhled máš parádní. Možná nahoře na Choči už máte sníh. Tak se měj krásně a ať se Ti daří a jsi stále zdravá, jak Ty nám krásně pokaždé přeješ.
    Pááá Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko,jsem ráda, že můžeš učit,sice pár hodin,ale přece jen. Naše sestřenice je stejného rázu - profesorka,učí i v důchodovém věku a je šťastná, že může být i nadále užitečná. 🍀Čepice jsou nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko,přesně takovou paní učitelku měla moje dcera.Moc ráda suplovala.Když jsme se potkaly ve Varech,tak mi obvykle ujelo pár autobusů. To byla PANÍ UČITELKA...Když mi vnuk vypráví o učitelích na střední škole...bývám obvykle v šoku.Žádný odstup,žádná úcta.
    Čepice se mi moc líbí.Mám ráda norské vzory.
    Přeji krásné dny a budu se těšit na další články.

    OdpovedaťOdstrániť