piatok 19. júla 2024

Domček, užívaš si leto?

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Domček v lete:













Deň čo deň máme vysoké teploty, deň čo deň je niekde hrozná búrka. Ak sa na oblohe objaví čierňava, dostávam strach. Našťastie, to čo bolo u nás vo štvrtok minulý týždeň, nevrátilo sa. Ale prežiť 4 dni bez vody nám ukázalo, že život bez nej je nemožný. Keď po 4 dňoch začala tiecť, i keď iba úžitková, bola  som nadšená. Dnes nám starostka oznámila, že vodári svoju prácu urobili a tečie už pitná. Hurá!  Ďakujem vodárom! Naozaj zaslúžia, lebo keď som videla foto z miesta poškodenia vodovodu, vyzeralo to na niekoľko týždňov až mesiacov. Skalný potok v hlbokom koryte :-(

Aj takúto teplotu máme na Orave:


takto trávim dni, zatemnené, nech mi slniečko nezvyšuje teplotu,
čítam, nehýbem sa, aby som sa nepotila :-) 

a keď som bola v meste, schladila som sa :-)

Prečítala som:



Kniha sa mi páčila. Niekedy, ak nezabudnem 😅, si prečítam aj ďalšie dielo spisovateľky Shawovej.

Dnes ochutený zelený čaj v retro šálek č. 57:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví na tele i na duši!

Daniela








4 komentáre:

  1. So nice sharing, have a lovely weekend

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    páči sa mi domček, aj jeho zákutia. Je veľmi fotogenický :-)
    Knihu som ešte nečítala, ale popozerám sa po nej.
    Teplo je aj u nás, určite aj viac...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka, to je aká tragédia, že aj na Orave je také teplo...človek z naších "končín" sa chodieval ochladiť vždy k vám hore...ale teraz to už bude pomaličky rovnaké. Výšivka je krásna! pa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výšivka je moc hezká. Vybrala jsi na focení moc krásná místa. Pohodové léto.

    OdpovedaťOdstrániť