streda 19. novembra 2014

Nevyšívam!

Čo sa stalo? Vôbec nič! V tento deň má určite pár miliónov ľudí na Zemi narodeniny. Patrím medzi nich aj ja. Okrem množstva milých darčekov mi dnes prišli aj takéto novodobé pozdravy:

od Lenky :-)

od Ali :-)

od Google :-)
Lenka a Ali ma dobre poznajú, vedia, čo mám rada. Google nemôže vedieť o tom, že ponúkaným sortimentom mňa nepotešia :-)  Nie som na takéto sladkosti, ani na blikajúce sviečky..... Ale je to fajn, že sa ku mne správajú ako moji priatelia!

Dnes varím a pečiem. Zajtra mám malé posedenie s kolegami v škole. Veľmi sa teším, lebo prídu aj bývalí kolegovia. Porozprávame, zasmejeme sa.....

Vďaka za návštevu a zastavte sa znova!
Daniela 

19 komentárov:

  1. Happy birthday, Daniela!!!!!
    Be happy every day on your life.
    Kisses.
    Rosana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Srdecne blahozelame k "okruhline" :) Vela, vela zdravicka a stale dobre oci pri vysivani :) Zajtra peknu oslavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka, srdečne ďakujem za blahoželanie! Uhádla si, mám okrúhliny - 17,5 roka :-))

      Odstrániť
  3. ♫♪♫ Happy Birthday, Daniela ♫♪♫

    Hope you had a lovely day :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šťastný Narodeniny Danielle. Nech sa každý váš deň bol šťastný. Zdravie, radosť a šťastie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Марина, спасибо за ваши искренние поздравления:-)

      Odstrániť
  5. ♫♪ HaPpY bDaY ♫♪ Love the beautiful blooms from Ali :)
    Hope you had a lovely special day x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mii, thank you for the congratulations! My day was wonderful:-)

      Odstrániť
  6. Happy birthday Daniela!
    Lovely blooms x

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všecko dobré,pevné zdraví,lásku všech Vašich drahých a alespoň malou radost každý den přeje Helena.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujem vám z celého srdca za krásne blahoželanie!!! Máte pravdu, človek by mal mať každý deň z niečoho aspoň malú radosť.

      Odstrániť
  8. Happy Birthday Daniela!!:) pretty flowers !!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danielko, přeji jen to nejlepší a hlavně zdravíčko. Ze srdce Hana♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka, ďakujem za krásne blahoželanie!!! A hlavne za želanie toho zdravíčka, to je to najdôležitejšie, ak je zdravie, človek má radosť zo života.

      Odstrániť
  10. I am a little late but Happy Birthday~ :D I'm sure your day was wonderful.

    OdpovedaťOdstrániť