piatok 21. novembra 2014

Puzdro na ihly

Som rada, že dnes môžem privítať novú následníčku môjho blogu - Rosanu zo Španielska. Rosana, vítam vás u mňa a ďakujem vám za milé komentáre!


Včera som opäť nevyšívala. Mala som posedenie s mojimi súčasnými a aj minulými kolegami zo školy. Bolo nám spolu veľmi dobre. Dozvedeli sme sa o živote kolegýň a kolegov, ktorí už neučia. Samozrejme, že sme sa nevyhli ani rôznym chorobám, ktoré nás kvária. 

A čím končia rozhovory učiteľov? Predsa ich žiakmi! Súčasnými aj minulými! Rozobrali sme ich rôzne osudy, úspechy a uplatnenie v živote. 

Aj keď sa nemôžem pochváliť mojim vyšívaním, predsa sa dnešný príspevok bude týkať mojej záľube. Dostala som od manžela maličký, ale krásny darček - nové ihly a puzdro na ihly (ihelnica, ihelníček). Čudujete sa, že muž dokáže kúpiť niečo také? Tak sa nečudujte, darček som si kúpila sama! Ale po dohode, že to bude "akože" od neho :-)))))) 








Vďaka za návštevu a zastavte sa znova!
Daniela 

11 komentárov:

  1. I love your vintage type needle sheath ♥ ;) Well done to your husband!
    Have a great weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hola de nuevo Daniela.
    Muchas gracias por el recibimiento en tu blog.
    Me encanta!!
    Linda funda para las agujas.
    Beso y feliz fin de semana.
    Rosana.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rosana, gracias por su buen comentario !!! Me alegro de que nos encontramos a través del blog:-)

      Odstrániť
  3. I LOVE your needle case! That's so neat; I haven't seen any of those before! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rosey, thank you wholeheartedly for your kind comments on all my posts !!!

      Odstrániť
  4. That reminds me to buy some more needles as my projects are growing, sometimes, I have to take a needle from one WIP to another. Pony needles are made in India. I have been to a hill station in South where I saw this Pony factory on the way. They don't allow visitors.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, you saw a factory for the production of my needles !!!
      You're right, I need a lot of needles:-)

      Odstrániť
  5. Lovely stitching and I love your needlecase x

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your vintage needlecase is just a real gem!!!!

    OdpovedaťOdstrániť