streda 5. novembra 2014

Šípky

Večer čo večer vyšívam! Dúfam, že to aj vidno:





Minule som dostala od manžela kytičku šípok. Viem, sú pichľavé a to sa dá vysvetliť rôzne. Napríklad: si pichľavá ako tie šípky! Môj manžel vie, že ja práve takúto kytičku uprednostňujem aj pred drahými a honosnými kyticami viazanými vo vychytených kvetinárstvach. Žiadna strelícia, antúria či orchidea mi nemôže urobiť väčšiu radosť ako "obyčajné" lúčne kvietky, alebo konáriky s plodmi. 

Šípky som si dala do super vázičky - myslím, že je to obal z kečupu. Aby som sa z nich mohla tešiť celú zimu, dala som si ich vysušiť na okno v čajovničke:






Netýkavka žije od 12. augusta! To som vtedy nepredpokladala :-)




Vďaka za návštevu a zastavte sa znova!
Daniela

8 komentárov:

  1. Dobrý večer,já su neodbytná a tak do třetice......bude tam text,co je na příspěvku z 1.novembra,a je to napsané na těch cedulkách na artikulárnom kostele.cedulky jsou dvě a jsou na nich citace žalmu.
    moc pěkná práce a ta kytice šípků,to je nádhera. dobrou noc,Helena.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teplo, teplo....
      Ale text bude iný....aspoň budete klikať na môj blog aj ďalej :-)
      Som rada, že aj vám sa páči šípková kytička, že nie som sama :-)
      Teším sa na váš komentárik, takto vznikajú priateľstvá na diaľku. Ešte že máme tú techniku!

      Odstrániť
  2. Aww, cranberries look so beautiful! Your colorful sampler looks fantastic Daniela!

    You have a lot of tin tea boxes :) I like them :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The berries are beautiful!!! I've seen somewhere on the net, plenty of them in a glass dish with water and a floating candle... it just looked fabulous for Christmas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niki, Nurdan, Mii, I'm glad you like my embroidery and watch as it grows!

    OdpovedaťOdstrániť