sobota 29. apríla 2017

Alpy

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na predchádzajúci príspevok!

Mesiac sa končí a ja som musela pridať v xxxxxx, aj tak neviem, či to zajtra zvládnem dokončiť:




Počasie nás poslúchlo, ešte v noci prestalo pršať. Na obed sa konečne ukázalo aj slniečko a usmievalo sa na nás pomedzi občasné mraky. Takto sa jeho lúče opreli o Choč:


Tak, ako ja rada fotím Choč, Miško fotí pohľad na Alpy:









Jurko mi poslal foto lietadla, v ktorom teraz letí do sveta:



Dnes už bolo dosť neskoro na môj čaj a tak som ho vymenila za šalát:


ľadový šalát, uhorka, paradajka čerstvá aj sušená, olivový olej a len trocha soli

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danielko, výšivka už je teď krásně vidět.. už se těším na líc ... Jurko má krásné fotky Alp.. my jsme na chatě vídali, ale spíš na podzim a hlavně v zimě Alpy v dáli.. takové panorama ... v popředí ty úžasné šumavské "kopečky" krásně zaoblené a v dáli Alpy. Ten salátek bych si dala hned, mívám ho často. Dneska bude asi hezký den, zatím svítí sluníčko. Tak ať vám svítí taky.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prajem Ti, Danka, nech to dnes dokončíš a teším sa na lícnu stranu. U nás je od rána pekne, už včera poobede bolo, krásny deň ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eine schöne Winterlandschaft. Deine Rückseite seiht Klasse aus.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, to jsou ale krásné fotečky! U nás taky svítí sluníčko, za oknem to vypadá krásně, ale vítr, který fouká, je sakra studený!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oh, I just love your mountain views, Daniela! I really hope to live in the mountains some day :)

    Lovely progress on your stitching, too!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    krásne fotky a teším sa na výšivku, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Piękny haft, bardzo lubię takie zimowe klimaty, pozdrawiam :)

    OdpovedaťOdstrániť