nedeľa 23. apríla 2017

Len tak, .......aprílovo :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na predchádzajúci príspevok!

Keďže nová výšivka je určená pre blog Chrismas Ornie SAL, ukážky budú vždy len z rubu:



V dnešný deň sa predviedlo pravé aprílové počasie. Veru tak, apríl sa hrdí svojou mocou a my sa mu musíme prispôsobiť. Počas jednej hodiny sme zažili všetky ročné obdobia :-)






Urobila som aj niekoľko sekundové video (neviem, či vám pôjde, lebo mne nikdy nechce ísť, ale iným vraj ide):



Na raňajky sme mali ešte mäso z veľkonočných sviatkov:


A tak sme si dnes urobili obed bez mäsa. Tešila som sa naň už dlhšie :-)

Zemiaky s kyslým mliekom:

zemiaky osoliť a pridať rascu a uvariť
slanina
cibuľa, cesnak

na zjemnenie som dala aj maslo
niekedy máme kyslé mlieko domáce - kupujeme mlieko od gazdu a necháme ho skynúť :-)

Dnešný čaj som si doniesla z prechádzky:









Na žlto to mám aj na okne:




Žltou farbou si nahrádzam slniečko. V máji si ho snáď už užijeme :-)

V Bratislave bol orgovám krásne rozkvitnutý už cez sviatky. U nás je ešte len v malých pukoch:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

4 komentáre:

  1. Your lunch and potato meal made me hungry! It looks delicious and what a cheery tea pot! You have such nice things. It looks like your spring is like mine...not too warm yet.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu "jarní" počasí. :-) Ani v Čechách to nebylo lepší, před týdnem u Loun ležely závěje sněhu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, video mi šlo v pohodě .. pěkně vám tam padá sníh.. tady občas taky ...dnes byl po dlouhé době slunný den .. ale v chládku pěkná zima ...
    ty brambory zkusím i s tím česnekem ... také jsme chodívali ke kravkám pro mléko a bylo nej ...koukám, že máš na okně takový pěkný dvorek ..
    Zítra papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zemiačiky vyzerajú výborne, jednoduché jedlo je asi vždy to najlepšie...Dani, tak si sa riadne nabila bylinkami :), ja už tiež popíjam čaj zo žíhlavy, moja každoročná jarná očista...pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť