nedeľa 16. apríla 2017

Len krátko :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Aj keď je počasie aprílové, strieda sa slniečko, dážď a sneh, zdá sa mi to krásne. Pokoj, ticho, rodina, plné hrnce, to mám rada :-)

Výšivka je hotová. Rozmýšľam nad ukončením, ale bude to asi moja klasika - obšitie s ažúrkou. Bála som sa, že mi bude chýbať zelená bavlnka. Nachystala som si ďalšie podobné odtiene zelenej, ale mala som šťastie, nepotrebovala som žiadnu, vyšlo mi to takmer na "chlp" :-)



len takýto kúsok mi zostal

Celý deň som presedela doma, ale zajtra nech aj motyky padajú, idem von!

tu padajú malé krúpy

Dnes som bola bez čaju. Jurko mi doniesol výbornú kávu, tak mi nahradila čaj:





Teraz sa idem dať do štrikovania :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

4 komentáre:

  1. Das sind zwei wunderschöne Rosenborten. Gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße zu Ostern, Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásne veľkonočné sviatky, snáď ste si ich doma užili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. So pretty, Daniela, Happy belated Easter greetings.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your stitching is looking so pretty, Daniela!! That's a good change to see you have coffee and your coffee mug:) So are we going to see your coffee mug collection in future posts? but I love to see that you drink your tea/coffee in different cups everyday, that's the way to enjoy life :)

    OdpovedaťOdstrániť