nedeľa 2. apríla 2017

Spomienka na marec 2016

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre na posledný príspevok!

Dnes som vyšívala, štrikovala, sledovala TV a popíjala :-)

Vyšívanie:


Štrikovanie zatiaľ neukážem, počkáme si na ukončený rad deky. 

Varila som len slepačí vývar s rezancami (z obchodu).

Pred obedom som sledovala svoj nedeľný program - najskôr čt: záhradkárov, túlavú kameru, objektív, potom stv: Slovensko v obrazoch, svet v obrazoch a trocha politiky aspoň na jedno ucho, potom eurosport: cyklistika a teraz zas čt, to nedopadlo najlepšie, ale hlavná vec, že Sagan z pádu vyšiel bez zranenia :-)

Popíjanie:







kávová vôňa v kávovom svietniku spríjemnila popíjanie kávy :-)

biely čaj

Čaj som si išla vypiť von aj so štrikovaním. Po včerajšej skúsenosti som sa lepšie obliekla. Započúvala som sa do spevu vtáčat a vydržala som tam 1,5 hodiny.

Nakoniec rekapitulácia vlaňajšieho marca:









Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Teda, nadherna ruza na vysivke ... Danka, ty si dnes toho postihala ... Ja som len navarila a napiekla ... aby msnzel doma nehladoval a hajde opat do BA. Spomienky na minulorocny marec su prijemne ... a som pysna, ze som majitelkou krasnej decky s kurami ... Uz sa blizi ich cas ... Pa maj sa dobre Danka. L.





    ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You've accomplished so much stitching, and it's all so pretty! Looks like you had a lovely weekend too!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, ja nevychádzam z údivu. Tie Tvoje výšivky...sú proste očarujúce.
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Daniela, the rose is lovely ♥ How many wonderful pieces you embroideried ♥♥♥ Each of them is adorable ♥♥♥

    Spring display is so gorgeous - love the items ♥♥♥

    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful stitching, Daniela!! All your projects are wonderful :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, tvoje výšivky jsou překrásné všechny ... měla jsi neděli plnou příjemných činností, což .. tady už se pěkně ochladilo, ale jaro je tady a to je prima !
    Krásné dny, papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    krásna výšivka, i tie minuloročné...
    Stihla si toho požehnane. Aspoň si sa nenudila :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Beautiful stitching and I enjoyed seeing your work from last March, too!

    OdpovedaťOdstrániť