utorok 12. decembra 2017

Kvetinky :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes som všetko premerala a zistila som, že naozaj bude najlepšie, ak vyšijem šiestu ružičku:



Veľký nákup sme mali pôvodne naplánovaný na minulý štvrtok. Keď som prišla zo školy a videla som, že manžel je poriadne "zmorený" z práce okolo domu, rozhodla som, že nikde nejdeme. Pôjdeme v sobotu. Nuž, v sobotu sme boli na vianočných trhoch vo Veličnej a cestou naspäť sme to mohli zvládnuť, ale ......., ale sme to odročili na utorok :-)

Dnes sme konečne plán splnili. Najskôr sme boli kúpiť nový vysávač. Vyberali sme len taký jednoduchý, obyčajný, jediná podmienka bol nízky príkon. Ten teda udávajú všade, ale sací výkon vysávača sa nedozviete :-(

Potom sme nakúpili potraviny, nealko a veru aj nejaké to alko :-)

V obchode som si prišla na svoje v kútiku s kvetmi. Aj na tejto ponuke vidieť, že sa blížia Vianoce:
















V oddelení mäsa sa mi tiež niečo zapáčilo. Pri fotení som bola upozornená, že fotiť je zakázané. Ja to dobre viem, ale vedome zákaz nedodržiavam :-)



Obidvaja sme spokojní, že to máme za sebou. Neznášame to! Naše deti to majú po  nás, ale žijú vo veľkých mestách, kde si môžu aj nákupy potravín urobiť cez internet. Sú s touto službou veľmi spokojní. Všetko dostanú vždy čerstvé a pekné. My žijeme na vidieku a tým je povedané všetko.

Čaj som si dnes vymenila za horúcu čokoládu:




horká, chutila mi :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Oh, táto šálka má noblesnú charizmu. Zdá sa mi, že žiadna iná by sa na horúcu čokoládu viac ani nehodila.:) Ružičky sú krásne - som za- čím viac, tým lepšie (ako aj v kytici, ak práve nemá zámer byť minimalistická).:) Nakupovanie takých bežných vecí tiež nemám rada. Čo sa nákupu potravín cez net týka, sympatická mi bola tzv.debničková donáška čerstvých produktov od miestnych farmárov. Ale oveľa viac sa mi páči nákup ovocia a zeleniny, či kvetov na našom trhu - býva v sobotu, keď tie veci zrejú a rada nakupujem u babičiek, čo prišli z okolitých dedín, niektoré aj krojové sukne ešte nosia. Sú rozkošné a milé. Vždy mi niečo porozprávajú.:) Milučký deň zajtra.pá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také nemám ráda nákupy.. ovšem dřív jsem prošmejdila co se dalo ... to mi tedy bavilo .. úplně sdílím pocity, když přijdu domů a mám nákup za sebou ... dobře ses odměnila čokoládou. Jsem zvědavá na co užiješ růžičky. Nedávno jsem si dala ve městě čaj a byl v podobném šálku, ale bílém a k tomu stejně krásná konvička, tak jsem si obzvlášť pochutnala .. překrásná sada.
    Danielko, u nás svítí, doufám, že u vás taky. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    ružičky sú milé a veru čím viac, tým lepšie :-)
    Nákupy som kedysi milovala, teraz je to už len "nevyhnutnosť". Hlavne keď dieťa vymýšľa...
    Šálka je nádherná, aj mne by tá čokoláda z nej chutila. Ja som si dala výbornú v Prahe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Розочки очень красивые и мне очень понравилась экскурсия по магазину.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beautiful pictures ....the flowers and the christmas decorations
    lots of greetings

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lovely Xmas pictures and lovely stitchery ♥♥♥

    Paa

    OdpovedaťOdstrániť