sobota 30. decembra 2017

Keď nie cez Vianoce, aspoň teraz

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes pridávam odtiene ružovej:



Vianoce sme mali bez snehu a relatívne teplé a slnečné. Proste, nie vianočné. Teraz dva dni občas snežilo, občas to pripomínalo skôr dážď so snehom, ale v poslednú noc prituhlo, ráno sa ukázalo slniečko a to znamenalo, že treba využiť tú nádheru a výjsť si do prírody:





















Hore bolo počasie o niečo drsnejšie. Ostrý a štipľavý vietor sa zadrapoval nielen do mňa, ale dvíhal hornú vrstvu snehu a unášal ju vzduchom:




mňa zohrievalo dvojo teplákov :-)


Keď som na obed prišla domov, oblačnosť premohla slniečko a rozfúkalo sa aj dole. Som spokojná, že som tú nádheru stihla :-)

Môj vianočný darček bol aj čajový:



Dnes som vyskúšala prvý s názvom Cárovná. Jeho zloženie je: čierny čaj, korenie, sladké drievko (lékořice), pomarančová kôra, vanilka a mandle. K dnešnému vianočnému počasiu ako stvorený :-)


lyžička na čaj sa mi veľmi páči




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Danka,
    raz darmo, krásne je tam u vás :-)
    Milujem značku týchto čajov, ja som mala zelený s lupeňmi ruží z Ríma (myslím, že som Ti z neho aj poslala na ochutnanie) a tá lyžička je milá.
    Krásne darčeky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milý dník, teta Danka. Orava je nádherná. Určite si to myslí aj Boro, keď môže behať v takej kráse.:) A wow, tá nežná jablonka pred kostolom si stále nezvesila jabĺčka. Vie ako zapôsobiť.:) Prajem veselý, pekne zasnežený Silvester a naozaj skvelý nový rok, nech sú všetky dni ním vyšívané do krásy, zdravia, šťastia a lásky. :) Pozdravujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne zábery. Prajem Ti veselé silvestrovské chvíle a do Nového roku pevné zdravie a mnoho dobrého ... ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásně je u vás jen co je pravda. Sníh a toulky krajinou mám také velmi ráda a když je potom dobrý čajík, je to dvojnásob krásné. Hodně zdraví a štěstí do nového roku! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Дорогая Даниела! Какая у вас замечательная погода! Поздравляю с наступающим Новым годом! Здоровья,удачи и хорошего настроения!))

    OdpovedaťOdstrániť