nedeľa 17. decembra 2017

Video: Koledníci

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, nešijem :-(

Včera sa mi nepodarilo vložiť video s koledníkmi. Dnes mi to snáď pôjde :-)




Budem rada, ak mi dáte vedieť, či vám video ide. Zo skúsenosti viem, že mne ho v príspevku nebude ani vidieť, na jeho mieste budem mať len prázdne miesto a neviem prečo. Musím to prekonzultovať s našimi deťmi. Ak zas nezabudenem :-)


V podvečer som si urobila čierny čaj Hawaii cocktail. Prekrásne vonia, pripomína mi to Vianoce, takže sa mi hodil ku vianočnému zátišiu. Každú vecičku od niekoho mám, to je dôvod na spomienky :-)



drôtovaný svietnik mám od Evky, bodkovaný omáčnik s bielym a červeným kvietkom kalanchoe mám od bývalej kolegyne Marty, muchotrávky, hríbiky a peň stromu mám od bývalej žiačky Dominiky, biele pletené srdiečko je od bývalej žiačky Klaudie, šálku vo vianočnom háve mám od Mirky, len vyšívaný obraz je moja práca :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Video fuguje, jak obraz, tak zvuk. Koledníčci jsou moc šikovní.
    Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne video ... Obdivujem dietky, ešte malé ... ako na naučili takú dlhú a náročnú koledu ... Danka, máte pekný zvyk ... u nás koledníci s oblátkami nikdy nechodili ... A k tomu videu ... možno nemáš nainštalovaný dáky prehliadač k tomu potrebný ... Prajem vám obom krásny predvianočný čas ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    mne sa video nedá spustiť :-( škoda, rada by som si ho pozrela.
    Je to milý zvyk, páči sa mi, len si neviem predstaviť, že by chodili v našej obci, kde máme cca 10.000 obyvateľov :-)
    Nám oblátky a trubičky už roky pečie dedko (teda otec)a sú krásne, formy mu urobil ešte jeho otec, také sa kúpiť ani nedajú...
    A vreckám sa koledníci potešili?
    Krásne zátišie, tie hríbiky sú úžasné, Kubík chodí na stále pozerať.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ... pěkný večer, video funguje. Krásný zvyk a velmi šikovní koledníci. Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :)))) Video works normally, but really wanted to understand what children said in that long poem :)))

    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekny vecer este, ze ste ich zvecnila 😊 Oliver doma recitovat nechcel a takto som ich aspon videla 😊 A ako sa ju strasne nechcel ucit, to sme mali doma boj 😀 A nakoniec aky kolednik. Dakujeme pekne aj za vrecusko
    😘

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná koleda, hezké dětičky...je to vždycky radost vidět, jak jim to jde....A koleda je pěkně dlouhá na pamatování, to obdivuji...Hezký den všem....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dani, video funguje - obraz i zvuk. Děcka se naučila krásnou dlouhou koledu. Však i vyšívaná odměna od Tebe byla krásná. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danielko, moc milé video a obdivuhodné děti .. co vše se musely naučit.
    Zátiší máš hezké.. taky mám ráda ty věcičky a každá mi někoho připomíná ... mám zátiší přímo na kousku stolu.. co mám ráda je tady.. dělá mi to radost..
    Opatuj se, papa J.

    OdpovedaťOdstrániť