sobota 8. júla 2017

Na Veličnianskom jarmoku

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Viete, že mám robotu v našom starom byte na poschodí. Preto bude moje vyšívanie niekoľko mesiacov až na druhom mieste. Aby som stihla júlový príspevok na Christmas Ornie SAL, začala som s ním už teraz. Ako vždy, ukážem len rub, líce až po dokončení na inom blogu:




Už viac rokov chodíme s manželom na Veličiansky jarmok. Z roka na rok je väčší a zaujímavejší. Aj tento rok pribudlo niekoľko stánkov s remeselníkmi. Po prvý raz vytvorili celú uličku. Prišla som si na svoje :-)














Neodišla som bez kúpy :-) Neodolala som:



šálka od hrnčiarky z horno-oravskej dediny Bobrov, môžete sa vrátiť vyššie a pozrieť tú krásu z hliny :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Great! I enjoyed to see the photos!
    ♥Priscila♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny jarmok, krásne fotky a ani sa nedivím, že si si vybrala aj novú šálku do zbierky :-) A manžel si čo vybral???
    Výšivka je so Santom, teším sa na ňu.
    Držím palce, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný nový hrníček máš ve své sbírce.A co konvička k tomu?? Taky je hezká a vlastně jak tak koukám,všechna keramika je orginální a moc hezká.Těžko vybírat.
    A co tvá výšivka?? Opět z rubu..to bude něco vánočního?? Vypadá to na nějakého Mikuláše.Tak ať se dílo podaří a hezký den přeji.
    Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Обожаю гулять вместе с Вами по ярмаркам! Поздравляю с покупкой!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásnu šáločku si vybrala. Všimla som si hneď, že má nádherné veci. Hlavne tie kvetináče sú nádherné. Prerábaj a šetri sa ;) Peknú nedeľu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jarmark, to je ono.. líbí se mi krásná tradiční řemesla ... S hrníčkem bych asi taky neodolala, je moc hezký .. paní dělá kouzelné věci ... aspoň jste si odpočinuli od práce a přišli na jiné myšlenky ..
    Výšivka bude určitě hezká ... a ochladí nás ..
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Such a lovely fair you have Daniela ♥♥ Yourtea cup is lovely too ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem jarmoky s remeselníckou ponukou...priam ich vyhľadávam na každom jarmoku, u nás v Žiari býva každý rok velikánsky jarmok ale ponuka takýchto vecí je slabá, musím sa ti priznať, že aj ja som vlani odišla z jarmoku so šálkou ručne robenou, teším sa z nej a verím, že tento rok príde výrobca tiež...sú to jedinečné a krásne veci. Rada takýchto ľudí podporím...aj ty si dobre kúpila :) pápá

    OdpovedaťOdstrániť