nedeľa 28. júla 2019

Čakanka obyčajná

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

V "lienkovaní" pokračujem:





K červeným lienkam dnes pridám modré kvietky čakanky:







Kvet čakanky som si aj nazbierala a dala sušiť:




Z čakanky bol aj môj dnešný čaj:





A potom mi to došlo, veď z koreňa čakanky je moja obľúbená Inka :-)
Aspoň hneď vyskúšam novú šálku. Doniesla mi ju Danka z výletu v Českom Krumlove:






Od jari mám kvietky z prírody, alebo od 83-ročnej tety, ktorá mi ich nosí zo svojej záhradky. Keď v marci zomrel manžel, na okne som mala zvončeky z obchodu. Odvtedy som si kvietky nekúpila, až včera, zvončeky:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

9 komentárov:

  1. Ahoj Daniela, obdivujem Tvoje výšivky, zbieranie byliniek a to, že si stále nájdeš nejakú činnosť. Ja som vyťažená 24 hodín, verím, že to zvládnem, niekedy som na konci so silami, ale musíme bojovať, každý máme svoj kríž.
    Prajem veľa síl.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, u teba sa vždy rada zastavím, lebo vždy tu nájdeme niečo zaujímavé...ako napríklad teraz kvet čakanky...ten som zatiaľ nezbierala. A tie výhľady na Oravskú krajinu, tie mám tiež veľmi rada. Prajem pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš krásnu novú šálku. Nech sa Ti z nej dobre pije!
    Čakanka je taký milý kvietok a koľko vydrží. V zime budeš spomínať, ako si ich trhala a sušila.
    Krásny deň a dovyšívania! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné obrázky vyšívání i krajiny. Krásný nový hrníček se mi také líbí. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Все очень красиво! прекрасные фотографии!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A lot of pretty chicory flowers to collect and enjoy in that gorgeous cup Danka bought. wonderful views you have shared with us.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielka krásne vyšívaš a vďaka za fotky nádhernej oravskej prírody. Boli sme dnes na Orave aj predvčerom na túre v Roháčoch. Krásne tam máte, veľmi rada sa vraciam. Tvoje príspevky ma vždy veľmi potešia.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka,
    krásnu šálku si dostala do zbierky.
    Na čakanku sa chystám aj ja. Verím, že Ti klinčeky robia opäť radosť... sú krásne.
    Pááá, ozvem sa mailom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Danka, som veľmi rada, že si sa medzi nás opäť vrátila. A hneď s takou milou výšivkou a množstvom iných zaujímavých príspevkov a pekných fotiek aj keď ešte stále cítiť z toho tvoj smútok...dôležité ale je, že si tu a určite pri všetkých tých spomienkach budeš aj naďalej tvoriť a príde čas, keď sa budeš opäť aj tešiť. Želám ti všetko len to dobré...

    OdpovedaťOdstrániť