sobota 10. augusta 2019

V múzeu oravskej dediny

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Neozývam sa, ale žijem. Borím sa prekážkami, motkám sa, občas prešľapujem z nohy na nohu, veľa premýšľam a spomínam, ale chodím na prechádzky a pomaly vyšívam. Som na dobrej ceste :-)

Vyšila som ešte jedno srdiečko s lienkami:



Len kedy začnem šiť?

Koncom júla sme s Dankou boli v Zuberci, v skanzene. Prostredie je tam krásne, atmosféra jedinečná, hotový balzam na dušu. A keby sme aj my dnes mali nároky na život také skromné, ako naši predkovia, určite by sa matička Zem nemusela za nás hanbiť. Bohužiaľ :-(((









kostolík zo Zábreže





úle, ale bez včielok :-(












Deň bez čaju, teraz sa to stáva častejšie, ale musím to napraviť. Sladké vody by som piť nemala, veď ich v podstate ani nemám rada, občas však "zhreším" :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. To je moc pekne, a krasna vysivka :-)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oj Danka, je to tam krásne...vždy keď sme na Orave, ideme pozrieť...aj keď sme to videli milionkrát, vôbec nám to nevadí...pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne zábery si urobila♥ Mali ste pekný výlet.
    Srdiečka sú milé, som zvedavá, čo ušiješ.
    Peknú nedeľu Danka♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful photos, Daniela! I especially loved the one with all the ducks swimming in the stream :)

    OdpovedaťOdstrániť