nedeľa 11. augusta 2019

Podvečer vo Westparku

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Na dnes som si pripravila výšivku z minulého týždňa, pretože tento týždeň nevyšívam:




Z názvu príspevku vyplýva, že nie som doma. Som v Mníchove :-)

Cestovanie bolo dosť dlhé, diaľnice preplnené a časté aj zhusťovanie premávky až do zastavenia  - zápcha (stau). V dobrom aute a s dobrým šoférom som to zvládla, prišiel po mňa Miško :-)

Po vyložení nôh a oddychu som išla na prechádzku do Westparku. Pri peknom počasí tam býva veľa ľudí a ja si rada sadnem na lavičku a pozorujem ich :-)
















Celý deň som len na vode, bez čaju a kávy. Pila som však niečo nové, čo vám predstavcím zajtra. Ono, z nadšenia som aj fotiť zabudla :-) Odfotím zajtra :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Danka,
    zvládla si tú úmornú cestu a teraz Ťa čaká už len relax. Tak si uži Mníchov a svojich "chlapov".
    Výšivka bude pre Maxíka? Žeby presedlal zo stolnotenisu na futbal???
    Fotky hovoria za všetko, musela tam byť pohoda...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. It looks like you had beautiful weather while in Munich, Daniela! We were there in 2011 and really enjoyed our visit. We didn't see Westpark, but went to another large park, Hofgarten :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to si mala krásnu prechádzku. Mohla si sa vynadívať. Krásny park. Užívaj si rodinu a krásne dníky želám. Pa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, uži si to tam...vyzerá to tam super...v Mníchove som ešte nebola. Tak ak by si isla aj na nejaký "výlet" tak by som sa potešila nejakým fotkám :) pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, hlavně si to v Mnichově užij, podle fotek tam vládne letní pohoda a ta je nakažlivá :-)
    Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, to máš pěkný výlet. Krásně jsi vyfotila moc zajímavý park. A hlavně se potěšíš s rodinou. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielka užívaj si to tam a tešíme sa na fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť