pondelok 7. októbra 2019

Darček už aj odovzdaný :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vianočný motív je vyšitý, vankúšik ušitý, darček odovzdaný :-)










 


keby bola zima a sneh, ani muchy by sa mi do objektívu netisli :-)
Záver bude zas bez čaju. Káva so šľahačkou a čokoládová mňamka s kúskami pomaranča s príznačným názvom "moja chvíľka" obalí nervy a navodí lepšiu náladu, to potrebujem :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. juuuj krásna výšivka <3 a káva so šľahačkou hmmmm fajnové...mňam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásny vankúšik, určite urobil radosť :-)
    A taká kávička so šľahačkou nie je zlá voľba, ja si ju ešte vždy posypem škoricou :-)
    Ako sa máš? Dávno si sa neozvala... chýbajú mi tu Tvoje príspevky.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your Christmas pillow turned out so pretty, Daniela! Hope you are enjoying your October :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Πολύ όμορφο το Χριστουγεννιάτικο μαξιλάρι και θα το χαρεί σίγουρα αυτός που θα το πάρει !!! Απολαύστε τον καφέ σας !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No páni, to je nádherný polštářek! Ten musel udělat radosti! Kávičkou si mi udělala chutě, takže jdu také "hřešit" Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. What a beautiful design - rather unique. I love it!

    OdpovedaťOdstrániť