streda 11. novembra 2020

Vrecúško pre Matyáša

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Kruh sa uzavrel:


Ako by to bolo, keby darček dostal len jeden z bratov? Už v lete som sľúbila vankúš Oliverovi. Ale ak niečo podarujem jednému, nesmiem zabudnúť na druhého, Matyáša :-)

Našťastie mám vždy niečo vyšité v zásobe. Po vyše roku som výšivku "oprášila" a ušila vrecúško:






séria pre Olivera a Matyáša :-)

Postupne mi rozkvitol vianočný kaktus:








Namiesto čaju to dnes bude vylepšená zemiaková baba, taká pre mňa - klobásková :-)





s mliekom :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času! Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela



5 komentárov:

  1. Danka,
    vankúšik je super a vrecko tiež, aj ja nosím na návštevu každému darček :-) Určite sa potešia.
    Neuveríš, ale aj môj cyklaménový vianočný kktus práve začína kvitnúť, teším sa, mám rada tieto kvietky.
    Ja som dnes na martina upiekla svätomartinské rožky, pečiem ich už tretí rok, tak to bude asi už tradícia... Ale Tvoja baba vyzerá výborne, aj by som ochutnala :-)
    U mňa bol dnes čierny čaj.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výšivky sú krásne! Deti sa potešia :-)
    Aj kaktus máš nádherný a táklobásková baba vyzerá chutne
    Pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, vyšité kolečko je moc hezké a výšivky pro chlapce taky.. určitě budou mít radost. Kaktus ti překrásně kvete... mám maličká poupata, tak snad mi taky vykvete. Při pohledu na zemiakovu babu jsem polkla naprázdno. Já zrovna dopíjím bylinkovou směs, ale přidala jsem si do ní med a citron, i když to u bylin běžně nedělám.
    Opatruj se a buď zdravá.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takových školních sáčků jsem ušila množství.Napřed dětem,pak vnoučatům...Ale byly vždy takové obyčejné(z přešívaných látek).
    Závidím nádherně kvetoucí kaktusy.Mám je už léta letoucí-a nic.Přes léto jsem je venčila na balkoně.Je pravda,že se jim zlepšila kondice,ale květy nikde ☻
    Přeji krásné podzimní dny ☺

    OdpovedaťOdstrániť