streda 4. novembra 2020

Vankúš č. 39 - pre Olivera

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšila som len kúsok a fotografia sa mi nevydarila :-(


Dva dni som šila. Najskôr vankúš pre Olivera na narodeniny. Neviem, či som správne pátrala, ale dopátrala som sa, že by to mal byť vankúš s poradovým číslom 39:










A keďže som závislá na kapuste, musím ju mať aj vo forme ozdobnej:



nádherná, aj vám sa páči?

Aj dnes bude nakoniec čaj:

čierny

s troškou mlieka



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!


Daniela!

7 komentárov:

  1. Dani, to je moc pěkný polštářek. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    vankúšik je pekný, iste sa Oliver poteší :-) Krásne fotografie.
    Kapusta je krásna, mám ju rada, len ju trošku cítiť... Čierny čaj s mliekom som mala aj ja, pravý anglický :-)
    Som zvedavá na novú výšivku.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný vankúšik a aj kapusta je pekná.
    Prajem krásny deň

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Polštářek je senzační.O něčem podobném přemýšlím(už delší dobu-skutek utek ☻)
    Na prvním obrázku kapusty jsem myslela,že je to rozrostlá africká fialka ☺
    Přeji krásné dny ve zdraví ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Polštář se moc povedl. :) Kapustu radši v květináči než na talíři. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, nová výšivka začíná moc hezky .. asi nějaká romantika? Oliver bude určitě nadšený z tak hezkého polštářku. Kapusta ve váze se mi líbí, znám ji z květinářství, ale doma jsem ji ještě neměla. Krásně to vedle sluší slepičce - je jako živá! Já čaj s mlékem nepiji, ale tento druh čaje patří k mým oblíbeným
    Měj se krásně.. pevné zdraví přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obdivuji všechny, kteří vyšívají. Na to by už asi moje oči nebyly. Moc krásné!!!

    OdpovedaťOdstrániť