sobota 12. júna 2021

Na výlete

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Každý druhý piatok mám v škole voľný deň. Ten včerajší bol krásny nielen preto, že aj na Orave máme už pár dní leto, ale hlavne preto, že som bola na výlete na Oravskej priehrade:












Dostala som anjelika, vraj nech ma stráži :



Dnes som si urobila po prvý raz bulgur, učil ma Jurko :-)



Už vôbec nepečiem koláčiky a od začiatku coronovej pandémie nejem dokonca ani chlieb a pečivo. Ak mám občas chuť na niečo sladké, dám si bonbón, či kúsoček kvalitnej čokoládky:



tiež mandľu, či lieskový oriešok v čokoláde:


Ale predsa som si minule niečo upiekla, i keď len z hotového lístkového cesta :-)


boli výborné :-)


Na dnes mám aj čaj. Do už prázdnej škatuľky som presypala čínsku Senchu s kokosom a ananásom:




 

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela!

5 komentárov:

  1. Danka,
    krásny výlet si mala a dúfam, že aj v milej spoločnosti :-)
    Bulgur vyzerá výborne, dáš mi naň recept? Rada vyskúšam.
    Tyčinky vyzerajú výborne, ja robievam z lístkového cesta z bryndzou...
    A čaj som už myslím mala aj ja.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádny výletík! Krásne fotky si urobila, pokochala som sa. Anjelik je milý a bulgur mám tiež rada.
    Prajem aj k dnešnému čajíku skvelú náladu. Príjemnú nedeľu a krásny nový týždeň želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, Danka,
    hlavně jsem se ráda podívala na fotky z Oravské přehrady, kdysi jsem tam byla, ale už je to dávno. Tyčinky z listového těsta také dělám, listové těsto je dobrý polotovar.
    Měj se pěkně ☺.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, je fajn, že jsi byla na výletě. Člověk musí taky trochu za "humna". Na té Oravské přehradě musí být krásně. Taky přemýšlím o jednodenních výletech tady po okolí. Teď jedu s důchodci v neděli na týden do Třeboně. Potom se někam vydám. Poslední dny tu máme taky léto!. Červen je úžasný měsíc! Andílek je moc miloučký, tak ať tě hezky ochraňuje. Bulgur občas dělám jako přílohu nebo něco do něj zamíchám. Taky by mě zajímalo jako Aďku, jak si bulgur připravila. S chutěmi na sladké jsem na tom podobně. Teď to mám zpestřené o ovoce a taky ráda sušené švestky. Někdy je to lepší, jak jiná mlsnota. Já si zrovna dělám na větší kousky kořenovou zeleninu s bramborem do pekáčku - takový mišmaš - sůl, kurkuma, kmín - ten miluju a dala jsem tam i červenou papriku. Nějak dlouho jsem ji nepoužila, tak jela do pekáče.
    Vše na troše oliv. oleje - nakonec dám máslíčko, aby to vonělo a mělo chuť. Já kolikrát vařím a nevím co nakonec z toho bude. Ale co si navařím, to si taky sním.
    S těmi tyčinkami jste mě s Aďkou namlsaly.
    Přeji Ti krásné letní dny, užívej si je plnými hrstmi! Páááá Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný výlet :-) Tady přišlo léto.Aktuálně máme 30°C.Jsem ráda,že jsem zavřená doma.Čokoládu nemám ráda,ale ovoce "můžu"po metrácích.
    Přeji další takové nádherné výlety Eva

    OdpovedaťOdstrániť