nedeľa 12. decembra 2021

Adventne :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Ďakujem Janke sa recept na čajík so štiepankami, určite si cez Vianoce uvaríme. Teším sa na jeho vôňu i chuť. Moc ďakujem aj Mariannke, ktorá ma upozornila na hrubú chybu v texte. Aj keď si to potom rozmyslela a komentár zrušila, som rada, že som s hanbou chybu mohla hneď opraviť. Nuž, nie som neomylná (a hlavne pri písaní na počítači).

Dnes je tretia adventná nedeľa. Čakala som do večera, aby som si odfotila maxi adventný veniec v našej dedine. Ale stala sa chyba, stále svietia iba dve sviečky, niekto nemal čas, alebo sa pozabudol :-)


Dostala som adventný kalendár vyrobený pre takých, ako som ja, pre čajičkárov:





hľadala som mu miesto, zložila som obrázok a bolo :-)

k dnešnému dňu :-)

K čajíku som dostala aj krásnu šálku:






Doma adventný veniec nemávam. Nebolo to v našej rodine zvykom a ani ja som ho nezaviedla. Ale predsa  som sa dala ošialiť čarom vianočnej výzdoby aspoň v malom:



hríbiky sú z medovníkového cesta, opatrujem ich už roky, bol to darček od žiačky Dominiky

Trochu trblietania svetielok:

aj s kvietkom

 
rastiem a pučím :-)


A ešte pohľad na Choč z mojej kuchyne z tohto týždňa:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!
Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

6 komentárov:

  1. Ahoj Danka, v posledných mesiacoch dosť zanedbávam blogovanie a aj návštevy mojich obľúbených blogov. Dnes som si prezreli tvoje príspevky a ako vždy, veľmi ma potešili tvoje úžasné fotografie. Chcem ti zaželať krásne adventné obdobie. Preži ho v zdraví a pokoji. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφα όλα
    Καλά Χριστούγεννα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, máš opět krásně nazdobeno. Moc mně potěšil pohled na Choč, to jsou moje vzpomínky na dětství. Přeji Ti hodně zdraví a klidný adventní čas. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prajem krásny Advent. :) Ani u nás nebolo zvykom mať adventný veniec, ale odkedy mám deti, tak ho spolu vyrábame, lebo sa im to páči. Aj mne. :) Teraz ho zdobíme už len s dcérkou a jej veľký brat nám hrá na gitare (to robí vlastne stále). :) Niekedy sa síce oneskoríme, aj tento rok sme zapaľovali naraz aj prvú a aj druhú sviečku po prvýkrát až na 2. adventnú nedeľu, no radosť nám to nepokazilo. Práve som si uvedomila, že na adventný kalendár som to ja v dospelosti nikdy nevytiahla, zrejme sa musím polepšiť a môžem byť rada, že v čižme som nenašla uhlie. :) No a to čajíkovanie a posedenie s výhľadom na prenádherný Choč je noblesné. Ak by som ja mala taký výhľad, tak moja domácnosť by mala jasnú inštrukciu - Nerušiť! (možno, len ak by horelo) Pozerám na Choč... Museli by si zvyknúť. :) Je fakt nádherný. :) A veniec v Jasenovej je tiež milý. Aj s oneskorenou sviečkou. Ako u mňa doma. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko,moc ráda jsem si přečetla Tvoje povídání.Přeji klidné dny ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To som ja tá nešťastnica čo Vás poučovala o pravopise.Dlho mi to trvalo kým som sa na to odhodlala - potom som videla ako ste to opravili,tak som to rýchlo zmazala.Som rada ,že sa na mňa za to nehneváte - ja som už taká - celý život opravujem chyby v pravopise -myslím si že tak pomáham slovenčine.Obdivujem Vaše ručné práce i blog.A želám Vám pokojné prežitie vianočných sviatkov a v novom roku veľa zdravia a radostí.Srdečne pozdravujem Oravu zo Žiliny.

    OdpovedaťOdstrániť